1 צפייה בגלריה
מונס דאבור יורד מהמגרש לקול שריקות מהיציעים
מונס דאבור יורד מהמגרש לקול שריקות מהיציעים
מונס דאבור יורד מהמגרש לקול שריקות מהיציעים
(רדאד ג'בארה)
נבחרת ישראל קיימה אתמול (שישי) אימון שחרור וביום שני בצהריים אלון חזן וחניכיו יחזרו לאימונים כדי להתחיל בהכנות למשחק השני במסגרת ליגת האומות מול אלבניה. שיחת היום, איך שלא מסובבים את זה, הייתה סביב התנהגות חלק לא מבוטל של הקהל כלפי מונס דאבור. החלוץ לא אהב, בלשון המעטה, שכל פעם מחדש שחקן כזה או אחר מתייחס לשאלות התקשורת לגביו, כפי שעשה הפעם שון וייסמן בסיום המשחק מול איסלנד, כשאמר בין היתר: “מונס יודע שטעה".
בעקבות אמירתו של חלוץ ויאדוליד נוצרו בחדר ההלבשה חילופי דברים בין דאבור לווייסמן, וזו גם הסיבה העיקרית לכך שהכוונה היא ששחקני הסגל הלאומי לא יתעסקו יותר בסוגיית דאבור, כאשר זו תעלה בשאלות של התקשורת.
"השחקנים לא צריכים להתעסק בנושא הזה יותר. ניסינו לא פעם להעביר מסר לתקשורת כדי לנסות ולשנות את יחס הקהל, אבל זה לא צלח וכנראה כבר לא יצלח, אז עדיף לעזוב את הנושא ולא להגיד סתם דברים שלא יועילו. אנחנו מבינים בדיוק מה עובר על דאבור. זה לא קל לחוות דבר כזה ועוד לעיני הקהל הביתי. כולם זוכרים איך הגיב ערן זהבי בסמי עופר כאשר התעצבן על יחס הקהל נגדו. עדיף להתעלם ממה שקורה ביציעים", אמרו בנבחרת.
חזן:"כשהקהל שר את התקווה היו לי דמעות"
לקראת אלבניה, חזן יצטרך לבצע שינוי אחד או שניים בהרכב. נראה שלמרות הטעות האומללה של אופיר מרציאנו, השוער ימשיך לקבל את הקרדיט בין הקורות. מיגל ויטור, שרשם הופעה פושרת, מבין מהר שהוא יצטרך לעסוק יותר במשחק ההגנה ולא למהר ולנסות לעלות לרחבת היריב, כמו שהוא מרבה לעשות במדי הפועל באר שבע, שכן הנבחרות שמנגד יוצאות למשחק מעברים מהיר וחושפות את הנבחרת לסכנה מיידית.