2 צפייה בגלריה
ג'יילן בראון מול סטף קרי
ג'יילן בראון מול סטף קרי
ג'יילן בראון מול סטף קרי
(רויטרס)
אחרי שגנבה את הביתיות במפגש הראשון, בוסטון תגיע מחר לפנות בוקר (שני, 03:00) שוב לצ'ייס סנטר שבסן פרנסיסקו למשחק מספר 2 בסדרת גמר ה-NBA מול גולדן סטייט, במטרה להגדיל את היתרון ל-0:2.
לקראת המשחק, ג’יילן בראון דיבר והתייחס לחברו לקבוצה, אל הורפורד, שנתן הצגה במפגש הקודם והוליך את קלעי בוסטון עם 26 נקודות: "אל חיכה לרגע הזה. מגיע לו הרגע הזה. הוא הרוויח את הרגע הזה”.
שחקני האורחת הביעו תמיכה בבריטני גריינר, כוכבת ה-WNBA, שעצורה ברוסיה כבר למעלה משלושה חודשים בשל כך שהחזיקה חומר אסור בכבודה שלה. לאימון המסכם לקראת המשחק עלו השחקנים עם חולצות עליהן כתוב “כולנו איתך".
2 צפייה בגלריה
אל הורפורד
אל הורפורד
אל הורפורד
(רויטרס)
על גביהן של החולצות, ישנו ברקוד המקשר לעצומה שמטרתה להשיב את השחקנית לארה”ב, כשעד עתה למעלה מ-243,000 חתמו עליה. "אנחנו רוצים להראות את התמיכה שלנו בבריטני גריינר, היא מוחזקת שם במשך זמן רב, ואנחנו חושבים וזה מספיק”, המשיך בראון.
כוכב המארחת, סטף קרי, התייחס לקרב הגורלי עבור קבוצתו "זו הפעם הראשונה שאנחנו בפיגור 1:0. זו גם הפעם הראשונה להרבה מאוד דברים עם הקבוצה הספציפית הזו. הגענו לגמר מסיבה מסוימת והבנו איך לעשות את זה לאורך הדרך. אם אנחנו מתכוונים לחזור לסדרה הזו, אנחנו חייבים להבין איך לעשות את זה שוב”.