1 צפייה בגלריה
שרון דרוקר
שרון דרוקר
שרון דרוקר
(איציק בלניצקי)
עכשיו זה רשמי. הפועל חיפה הודיעה היום (ראשון) כי שרון דרוקר מונה למאמן הקבוצה בחוזה לשנה עם אופציה לשנה נוספת. בשבוע האחרון התקיימו מספר פגישות בין דרוקר לראשי המועדון - יובל רוסמן היו”ר, רון פלדהיים המנכ״ל וראובן אלקס המנהל המקצועי, ולאחר מכן הוחלט כי הוא ידריך את הקבוצה.
דרוקר (54) מצטרף להפועל חיפה אחרי עונה שבה אימן את נבחרת הנשים של ישראל לקראת אליפות אירופה 2023. בין השאר במהלך הקריירה, זכה דרוקר עם הפועל ירושלים ביול"ב קאפ, באליפות וגביע בבלגיה עם אוסטנד ועוד הישגים מרשימים בארץ ובחו”ל.
שרון דרוקר אמר: “שמח ונרגש להצטרף למשפחה האדומה. אתגרים מעניינים לפנינו ואעשה הכל בצוותא עם ההנהלה והצוות לעשותכם גאים ושמחים. חג שמח ויאללה הפועל”.
יו״ר המועדון, יובל רוסמן, אמר לאחר החתימה: “שרון דרוקר מתאים למשפחה האדומה שלנו כמו כפפה ליד. הייתה תמימות דעים לגביו ולכן הבחירה בו הייתה קלה. רצינו את שרון כבר לפני חמש שנים וכעת סגרנו מעגל. אני בטוח ששרון יוביל את הקבוצה לא רק בשנתיים הבאות, אלא מעבר לכך, ואיתו נעשה קפיצת מדרגה מקצועית”.
ראובן אלקס, המנהל המקצועי, הוסיף: “אנו בטוחים שעם שרון נעשה את הקפיצה המקצועית הנוספת לאחר שנתיים טובות מאוד בליגת העל”.
חולון בגמר אחרי ניצחון דרמטי 77:80