2 צפייה בגלריה
רועי פריצקי
רועי פריצקי
רועי פריצקי
(יעל אמסילי)
האם העולה החדשה לליגת ווינר סל, עירוני קריית אתא, בדרכה להניח את ידה על אחד מכישרונות העתיד של הכדורסל הישראלי? ל-ONE נודע שהמועדון הצפוני במשא ומתן עם רועי פריצקי (19, 1.93) שנחשב כבר היום לאחד השחקנים המבטיחים בליגה הלאומית ונבחר לחמישיית העונה של ליגה, כשהוא מוביל את נתניה לפלייאוף.
פריצקי, שהחל את דרכו במחלקת הנוער של מכבי קדימה-צורן, המשיך לשורות הפועל כפר סבא ומשם הגיע ליהלומים לפני כשנתיים. במדי הקבוצה מהשרון בלט כבר בעונתו הראשונה בבוגרים והעפיל עם הקבוצה עד למעמד סדרת גמר הפלייאוף.
השנה רשם הגארד הצעיר עונת פריצה מרשימה והעמיד מספרים של 13.1 נקודות, לצד 3.5 אסיסטים ו-3.5 ריבאונדים בממוצע למשחק. נתונים האלה העניקו לשחקן את המקום היוקרתי בחמישיית העונה בליגה הלאומית והזניקו את מעמדו בקרב אנשי הכדורסל בישראל שהחלו לשים לב ודגש על הכישרון הצעיר שמתפתח בנתניה.
2 צפייה בגלריה
גלן רייס ג'וניור שומר על רועי פריצקי  (מערכת ONE)
גלן רייס ג'וניור שומר על רועי פריצקי  (מערכת ONE)
גלן רייס ג'וניור שומר על רועי פריצקי (מערכת ONE)
(לימור מלינוף)
לצד פריצקי, שעתיד להצטרף למועדון מהקריות אם וכאשר יבשילו השיחות למעמד חתימה, ממשיכים לעבוד בקבוצה על שמירת הסגל שהביא להם את הזכייה בליגה הלאומית כשאמין סטיבנס, עמית ראובן ושלו לוגשי סיכמו ועתידים להמשיך גם הם בשורות הקבוצה הצפונית.
יש אליפות? חולון מנצחת 71:78 בהרצליה