1 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי ת"א
אוהדי מכבי ת"א
אוהדי מכבי ת"א
(האתר הרשמי של מכבי ת"א)
בצעד לא שגרתי, מכבי תל אביב הודיעה כי שללה לאחד מאוהדיה את המנוי בו החזיק וזאת בעקבות תקרית גזענית מהמשחק מול בני הרצליה. מהמועדון נמסר כי אותו אדם תקף מילולית בהיכל ובעקבות המצלמות שניצבות, הצליחו לאתר אותו ולהענישו.
בהודעת מכבי ת”א נכתב: “בתאריך 26 במאי 2022, בזמן משחק מול בני הרצליה, תועד אדם התוקף מילולית ומשתלח לעבר חבורת נערים בהיכל מנורה מבטחים. בשלב הראשון איתרנו את האדם המצולם, נערכה עמו שיחה טלפונית והוא הוזמן לבירור. עוד לפני בירור זה, בוטל הכרטיס שרכש למשחק הבית הבא של מכבי בהיכל. בתאריך 1 ביוני התקיים בירור נוקב, בו הובהר לו כי מועדון הכדורסל מכבי תל אביב לא יעבור לסדר היום על התנהגות מעין זאת”.
במכתב שנשלח אל האדם שבסרטון ממנכ"ל המועדון, עדלי מרכוס, נכתב בין היתר: "לנוכח המעשים החמורים שביצעת (אשר לא הוכחשו על ידך), המנוגדים לערכים בהם דוגל המועדון ומהווים הפרה בוטה של תנאי השימוש במנויים ובכרטיסי כניסה למשחקי המועדון ("התקנון"), המועדון החליט כי אינך ראוי עוד להיות מנוי של משחקי המועדון. המנוי שנרכש על שמך למשחקי המועדון לעונת הכדורסל 2022/2023 הינו בטל ומבוטל".
מהמועדון נמסר: “מגנים בחריפות ובכל תוקף כל סוג של גזענות ואלימות, מילולית וגופנית. אין לזה מקום. משפחת מכבי תל אביב מתנצלת בפני הנערים שהותקפו מילולית, בני משפחותיהם והציבור שנחשף להתנהגותו של אותו אדם, שביזה בדבריו את מה שמסמל הצבע הצהוב של מכבי. המועדון יקיים מפגש של חיבור מחודש עם הנערים שהותקפו, משפחותיהם ונציגי העדה הדרוזית, היקרה ללבנו, וכן נעניק לחובבי הכדורסל הצעירים חוויה מתקנת חיובית. כולנו כאן יחד, כל הדרך”.
גודס: ״בסוף היינו רגועים״