2 צפייה בגלריה
לוקה מודריץ'
לוקה מודריץ'
לוקה מודריץ'
(האתר הרשמי של ריאל מדריד)
לא עוזב את העיר, עבור אף אחד. ב-27.8.12 חתם לוקה מודריץ’ בשורות ריאל מדריד. עשר שנים עברו והיום (רביעי), חתם הקשר הקרואטי על חוזה חדש בשורות אלופת ספרד ואירופה וימשיך לעונה נוספת במועדון, כשהוא מוסיף להשתבח ולקחת חלק משמעותי בפאזל של הבלאנקוס גם בגיל 36.
הקשר חתם על חוזהו החדש בטקס מרגש ומצומצם באצטדיון הסנטיאגו ברנבאו, לאחר משא ומתן שהוגדר כ”קל מאוד” על פי כל הגורמים. מודריץ’ הגיע לבירת ספרד בקיץ 2012 מטוטנהאם, שקיבלה 35 מיליון אירו בתמורה עבורו.
מעטים יכולים היו לדמיין בזמן אמת מה יקרה 11 שנים מאוחר יותר. מודריץ' שיחק 436 משחקים בריאל מדריד בהם כבש 31 שערים וסיפק 73 בישולים. הוא הכדורגלן ה-20 עם הכי הרבה הופעות בתולדות המועדון (436), רק שתיים פחות מכריסטיאנו רונאלדו.
2 צפייה בגלריה
לוקה מודריץ' מנשק את הגביע
לוקה מודריץ' מנשק את הגביע
לוקה מודריץ' מנשק את הגביע
(רדאד ג'בארה)
מודריץ’ אמר: “שמח מאוד להכריז שאני ממשיך לשחק בקבוצה הטובה בעולם. במשך 10 עונות הגשמתי את החלון שלי, ללבוש את החולצה של ריאל מדריד, אבל יש לי עדיין את אותה תקווה ותשוקה כמו ביום הראשון. אנחנו ממשיכים, האלה מדריד!”
בתקופתו במועדון זכה בשורה ארוכה של תארים: חמישה גביעי ליגת האלופות, שלוש אליפויות, גביע המלך, ארבעה גביעי סופר קאפ ספרדים, שלושה גביעי סופר קאפ אירופאים וארבעה גביעי עולם של מועדונים.
תותח: הראיון המפתיע בספרדית של וייסמן