2 צפייה בגלריה
השופטים משתדרגים
השופטים משתדרגים
השופטים משתדרגים
(ראובן שוורץ)
השופטים עוברים שדרוג לא שגרתי. כנס שופטי ליגת העל ושופטי ה-VAR יתקיים השנה ביוון. הכנס אמור להיות בין ארבעה לחמישה ימים בתאריכים 17-20 ביולי. את הכנס יזם יו”ר איגוד השופטים הנכנס, גיורא ענבר.
באיגוד עדכנו את השופטים לגבי הכנס שאמור להיות בחודש יולי וביקשו מהם לעדכן את מקומות העבודה. מדובר במחנה אימון של השופטים באתונה ויכלול גם שופטים אורחים מאנגליה. כמו כן, יבקרו השופטים במרכז ה-VAR המפואר של היוונים, כאשר מדובר במתחם ברמה גבוהה.
יחד עם זאת, מי שלא אהבו את העובדה שלא הוזמנו לכנס אלו הם עוזרי השופט, שהחלו במחאה על כך. כדי להרגיע אותם, יריב טפר, מנכ"ל איגוד השופטים, שלח להם הודעה בה ציין: “במסגרת תכנית העבודה השנתית אנו מתכננים כנס משמעותי של מספר ימים בחודש נובמבר הקרוב בזמן פגרת המונדיאל. לכן התכנון המקורי היה כנס קצר יחסית בקיץ לכלל הסגל כהכנה לעונה הקרובה”.
2 צפייה בגלריה
דניאל בר נתן ועוזריו
דניאל בר נתן ועוזריו
דניאל בר נתן ועוזריו
(איציק בלניצקי)
“ואולם, בעקבות שיתוף הפעולה של ההתאחדות אל מול רשת מלונות בראון יחד עם הזמנה של ההתאחדות היוונית להשתלמות שיפוט מסך, נקרתה בפנינו הזדמנות להשתלמות מקצועית נוספת לשופטי הסגל הבכיר. לעוזרי השופט תצא בהמשך הודעה על מועד הכנס לקיץ לעוזרים, ומאוחר יותר על הכנס בנובמבר".
בתוך כך, יהיו גם פרצופים חדשים בעונה החדשה. השופטים גל לוי ויואב מזרחי עולים לשפוט בליגת העל החל מ-2022/23, בעוד איגור שילניקוב, רעפת אלחמולה ואלירן בן סימון קודמו לסגל עוזרים על. לסגל השופטים בליגה הלאומית קודמו עומר בירן, רון רובין ועומר עזר, כאשר יובל וייס, ח'יר מסארוה ומוחמד מצארווה ישמשו כעוזרים בליגה השנייה.
האם גויאגון ישחק במכבי ת"א בעונה הבאה?