1 צפייה בגלריה
רמזי ספורי
רמזי ספורי
רמזי ספורי
(ראובן שוורץ)
"אין חושך במדינה הזאת", כך התבטאו שחקני נבחרת ישראל עם הגעתם לאיסלנד, שם ישחקו מחר (שני, 21:45) במסגרת המחזור השלישי בליגת האומות. אתמול בחצות כשהנבחרת נחתה היה אור יום, זאת למרות שבין המדינות הפרש של שלוש שעות (באיסלנד שלוש שעות פחות). לוותיקי הנבחרת, המקום מזכיר את איי פארו.
הנבחרת התעוררה הבוקר ליום קר אבל שמשי ותקיים את האימון המסכם שלה לקראת איסלנד. בנבחרת מודעים לחשיבות המשחק אחרי שזכו לניצחון באלבניה. המסר של אלון חזן לאורך סוף השבוע לשחקנים היה לבוא בביטחון כמו שקרה באלבניה. חזן מבין שניצחון יקנה לישראל את המקום הראשון בבית, וזאת תהיה מקדמה קריטית לגבי המקום הראשון.
המאמן הלאומי מתכוון לבצע שינוי אחד בלבד לעומת ההרכב שפתח באלבניה, כאשר רמזי ספורי שנכנס טוב למשחק והיה מגורמי המהפך יחליף את עדן קארצב המוצהב. מעבר לכך לא נראו שיהיו שינויים נוספים. המגן דורון ליידנר התאושש מהכיווצים ברגלו זכר למשחק הקודם וזוכה לעדיפות: "מצפה לנו משחק לא קל מול נבחרת חזקה במיוחד, אבל למדנו מהמשחק בארץ שיש להם משחק מעברים טוב שיכול להביך אותנו. נבוא לנצח ולגמור כמעט סופית את הסיפור בדרך למקום הראשון", אמרו בנבחרת.
חזן וגולדברג לאחר ה-1:2 של הנבחרת