3 צפייה בגלריה
דניל מדבדב
דניל מדבדב
דניל מדבדב
(רויטרס)
דבר יוצא דופן התרחש היום (ראשון) בגמר טורניר הרטוגנבוש בהולנד שם גם פער עצום של 203 מקומות בין טים ואן רייטהובן לדניל מדבדב לא השפיע ובסיום המדורג 205, שנכנס לתחרות בעזרת כרטיס חופשי, גבר 4:6, 1:6 על המדורג שני בעולם וזכה בתואר היוקרתי על טורניר הדשא שבארצו.
עם כל הכבוד למדורג שני בעולם, הסיפור הפעם הוא לגמרי ההולנדי המקומי שלפתע ובגיל 25 אחרי ששנים הסתובב בטורנירי הצ’לנג’רים הוא הראה כמה פוטנציאל יש לו והגיע לשיא הקריירה עם תואר ATP ראשון בקריירה, שאולי היום לעיני הקהל הביתי המאושר קיבלה תפנית יוצאת דופן.
בפנטזיות הכי גדולות שלו ואן רייטהובן לא חלם לעשות טורניר קסום שכזה עם הופעה יוצאת דופן בגמר מאוד חד צדדי שנגמר תוך שעה ודקה אחת. בדרך אל התואר הוא העיף גם את פליקס אוז’ה אליאסים וטיילור פריץ. מדבדב מצדו בכל אופן לא ייקח חלק בטורניר ווימבלדון, אך זהו הפסיד מביך ביותר למי שכבר השבוע יטפס למקום הראשון בדירוג העולמי.
3 צפייה בגלריה
דניל מדבדב
דניל מדבדב
דניל מדבדב
(רויטרס)
חוזר לעצמו ובדיוק לפני ווימבלדון. מתאו ברטיני, שגם השנה צפוי ללכת עד הסוף בתחרות הגראנד סלאם היוקרתית בהמשך החודש, ניצח 4:6, 7:5 ו-3:6 את הגמר בטורניר הדשא בשטוטגרט, שם גבר על אנדי מארי הוותיק. הבריטי רשם תחרות מצוינת, אך בסט השלישי גם המצב הפיזי ופציעה בירך גרמו לו להוריד את הרמה, והוא ימשיך לחכות לתואר ראשון מאז 2019. עבור האיטלקי (19 אייסים), שכרגע מדורג 10 בעולם, זה היה תואר שלישי על דשא.
3 צפייה בגלריה
מתאו ברטיני
מתאו ברטיני
מתאו ברטיני
(רויטרס)