1 צפייה בגלריה
ערן זהבי באימון מכבי תל אביב
ערן זהבי באימון מכבי תל אביב
ערן זהבי באימון מכבי תל אביב
(חגי מיכאלי)
במכבי תל אביב מצפים כי השבוע יהיה השבוע בו ערן זהבי מודיע על חזרתו למועדון לאחר שש שנים. הצהובים מאמינים כי הם בעלי היתרון מבין ההצעות האחרות שיש לחלוץ ומבחינתם, הימים הקרובים הם היעד הנכון ביותר לסגור הכל, על מנת שהשחקן אולי יצליח להצטרף אל חלק ממחנה האימון של ולאדן איביץ’, אליו תמריא הקבוצה בעוד 13 ימים בדיוק. בכל מקרה המטרה של המועדון היא לצאת בראש שקט אם תכנית מקצועית ברורה כשהם ממריאים להולנד וההודעה של זהבי תסדר את הדברים.
כידוע, זהבי מחזיק במספר הצעות. בוטאפוגו הברזילאית, אולימפיאקוס היוונית, די סי יונייטד מה-MLS אשר על ההצעה ממנה פורסם לראשונה ב-ONE, וההצעה של הצהובים. ישנן טענות כי גם הוצע לו לחבור לרוג’ר שמידט בבנפיקה ליסבון, אך שם יש ליגיון חלוצים מפואר וזה שיקול לא פחות משמעותי.
במכבי ת”א ערים להצעות הגבוהות מאוד מברזיל ויוון, ונראה כי מבחינת הכסף, הם אפילו אחרונים ברשימה, אך כן מאמינים שהחלוץ בן ה-35 יחליט לחזור אליהם ומצפים לכך בכיליון רב. במועדון הודפים את כל הטענות על כך שיהיה קשה לחבר בין השחקן לבין המאמן, או שהציפיות הגבוהות יהיו כאלה שיולידו לתוצאות זהות למה שקרה עם כוכבי העבר שחזרו לליגה הישראלית בגילאים האלה.
מבחינת מכבי ת”א, זהבי הוא זן מיוחד, שחקן אחר לגמרי וכזה שאם יחזור בחוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, לא רק שישתיק את כל הביקורות האלה אלא מסתכלים עליו כמישהו שיהיה מעל הליגה ויוביל את המועדון בחזרה למקום שהוא צריך להיות בו. אגב, גם בסביבתו של השחקן מאמינים כי השבוע הוא השבוע המכריע ובו תבשיל העת להכריז על היעד הבא של השחקן.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל של גוגל.
הביצועים של ואן אובריים שחתם במכבי ת"א