2 צפייה בגלריה
גאבי. עתידו בברצלונה יוכרע בקרוב?
גאבי. עתידו בברצלונה יוכרע בקרוב?
גאבי. עתידו בברצלונה יוכרע בקרוב?
(רויטרס)
בצל אספת הסוסיוס (חברי המועדון ובעלי זכות הצבעה) שנערכה שלשום בברצלונה, בה נאמו הנשיא ז’ואן לאפורטה וסגן הנשיא אדוארד רומאו בנוגע לאישור ההסכמים שאמורים להבריא את בארסה מבחינה פיננסית, נושא חשוב נוסף בו נגע הנשיא היה סוגיית החוזה של גאבי, שלטענתו נמצא בשלבי סיום. ה‘מונדו דפורטיבו’ דיווח הבוקר (שבת) כי לא כך הדבר ועדיין נותרו פערים בנושא השכר.
למרות ששני הצדדים הודו כי החוזה של השחקן בן ה-17 קרוב לסיכום רשמי, עדיין לא ניתן להבטיח בוודאות את הצגת השחקן בקרוב כתוצאה מפערים בחוזה שלו שעדיין לא הגיעו עליהם להסכמות. הסיבה לפערים הללו היא השכר הבסיסי שהוצע לאנדלוסי בחוזה החדש. ברצלונה צופה לגאבי הווה מרשים ועתיד מזהיר במועדון, אך יחד עם זאת מבינים שהוא עדיין לא שחקן שלם.
סוכנו של השחקן, איבן דה לה פנייה, מגן על האינטרסים של מייוצגו, ומצדיק זאת לאור כמות ההופעות והיכולת שהציג במהלך העונה האחרונה. עם 47 הופעות בקבוצה הבוגרת של ברצלונה, הופעת בכורה בנבחרת ספרד בחצי גמר ליגת האומות באוקטובר האחרון וארבעת הופעותיו עם לה רוחה בקמפיין הנוכחי של ליגת האומות, לה פנייה וגאבי מראים כי כל הטענות בנוגע לשכר שהם דורשים מוצדקות, על אחת כמה וכמה שהיהלום הצעיר זומן לסגל נבחרת ספרד למונדיאל הקרוב שיערך בקטאר.
2 צפייה בגלריה
גאבי חוגג במדי נבחרת ספרד
גאבי חוגג במדי נבחרת ספרד
גאבי חוגג במדי נבחרת ספרד
(רויטרס)
בברצלונה טוענים שדרישות השכר בעבור האנדלוסי הצעיר גבוהות יותר משחקנים בוגרים עם רזומה מרשים משלו, ולכן הסאגה עדיין מסרבת להסתיים. על אף ששני הצדדים מודים שהחוזה קרוב לסיכום וגאבי מצהיר שאינו מעוניין לשחק במועדון אחר מלבד בארסה, עניין השכר הבסיסי בחוזה הוא זה שמעכב את העסקה. שני הצדדים ישבו פעם נוספת בכדי לסיים את המו”מ בניהם, בתקווה שההודעה על המשך דרכו של השחקן תגיע בקרוב.
מלך הבישולים ישאר בלה ליגה? צפו בביצועים