2 צפייה בגלריה
ולאדן איביץ'
ולאדן איביץ'
ולאדן איביץ'
(רדאד ג'בארה)
ולדאן איביץ’, מאמנה החדש-ישן של מכבי תל אביב, נחת אתמול בישראל לקראת תחילת ההכנות לעונה הקרובה, ימים בודדים לאחר שחתם על חוזה לשנתיים בקריית שלום. בזמן שהסרבי מסתגל מחדש לחום הישראלי, ביוון פרסמו את תנאי השכר שלו בקבוצה של מיץ’ גולדהאר.
לפי הדיווח ביוון חוזהו של איביץ’ עומד על לא פחות מ-800 אלף אירו בעונה, ללא בונוסים. כלומר – מינימום של 1.6 מיליון אירו לשנתיים, סכום שיתפח ללא ספק לאור הבונוסים שהמאמן צפוי לקבל. באותו דיווח נטען כי “השכר המשוגע” לדבריהם הוא ששכנע את איביץ’ להצטרף לצהובים ולא לחתום בפאוק סלוניקי.
לפי אותו דיווח, בכמעט שנתיים בהן המאמן הסרבי היה ללא קבוצה מאז שהוא סיים את דרכו בווטפורד בטונים צורמים, הוא סירב להצעות מיוון וקפריסין, אך היה לו עניין במעבר לאיטליה או טורקיה, אלא שמגעים בכיוונים הללו לא התממשו. ביוון טוענים שההצעה ממכבי ת”א “הגיעה בזמן הנכון” עבורו.
2 צפייה בגלריה
ולאדן איביץ'
ולאדן איביץ'
ולאדן איביץ'
(האתר הרשמי של מכבי ת"א)
ומה באשר לשאלה האם איביץ’ יביא למכבי ת”א שחקן מיוון, כפי שעשה בפעם שעברה בה הגיע למכבי ת”א, כשהביא עמו את אנדראס יאניוטיס, שלא היה הצלחה גדולה בלשון המעטה? בדיווח נטען שהפעם צד את עינו שחקן מפאוק סלוניקי, קבוצתו לשעבר.