2 צפייה בגלריה
נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית
נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית
נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית
(חגי מיכאלי)
דאבל ענק לישראל באליפות אירופה להתעמלות אומנותית הנערכת בתל אביב. לאחר שדריה אטמנוב זכתה מוקדם יותר הערב (שבת) במדליית הזהב בתחרות הקרב רב האישית, נבחרת ישראל הוסיפה מדליית זהב משלה בתחרות הקבוצתית.
מתעמלת הנבחרת, אופיר שחם, אמרה: “אני לא מעכלת שאנחנו אלופות אירופה. הסוד שלנו הוא העבודה הקשה. קיווינו בעזרת הקהל והתמיכה שכל העבודה שלנו תבוא לידי ביטוי וזה בהחלט גרם לנו לעשות את הטוב ביותר. יש לנו צוות מדהים שהביא אותנו רחוק”.
המאמנת איילת זוסמן הוסיפה את ההצלחה של הנבחרת: “זו התחרות הראשונה בה הן הצליחו לבצע את שני התרגילים ללא נפילות. דרגת הקושי גם עלתה לקראת התחרות, כדי שנוכל לסיים על הפודיום, וזה עבד. הימרתי על הכל, כמו שעשיתי עם לינוי אשרם, ואני שמחה שזה הצליח גם עם הנבחרת. המתעמלות שלנו איכותיות ואפשר להציב רף גבוה יותר. הסוד הגדול שלנו הוא העבודה המשותפת של כל הצוות, לא רק שלי. זה מאוד מרגש שההצלחה הכפולה עם שתי מדליות הזהב - גם בתחרות האישית וגם בתחרות הקבוצתית - היא בבית בישראל, הקהל עזר לנו מאוד. לנצח בארץ זה נותן משמעות אחרת”.
2 צפייה בגלריה
איילת זוסמן ודריה אטמנוב
איילת זוסמן ודריה אטמנוב
איילת זוסמן ודריה אטמנוב
(שחר גרוס)
יו”ר איגוד ההתעמלות, אבי שגיא, סיכם: “זה יום מאושר. בתוך תקופה קצרה העמדנו נבחרת מרשימה והגענו להישגים יפים, וזו הייחודיות של איילת זוסמן והצוות שלה. מגיע לכולן כל הכבוד”. ראש הממשלה נפתלי בנט הצטרף לברכות הרבות שקיבלה הנבחרת בזכות היום הנהדר שעשתה.