1 צפייה בגלריה
ברנרדו סילבה ישחק, אבל באיזו קבוצה?
ברנרדו סילבה ישחק, אבל באיזו קבוצה?
ברנרדו סילבה ישחק, אבל באיזו קבוצה?
(רויטרס)
פפ גווארדיולה לא הספיק לאמן מול המנטור שלו, יוהאן קרויף, אבל צ'אבי יספיק לעשות את זה מול פפ עצמו - וממש בקרוב: ב-24 באוגוסט ב-22:00 ייפגשו הקשרים והקפטנים לשעבר של ברצלונה במשחק צדקה מול מנצ'סטר סיטי שייערך בקאמפ נואו. המטרה: איסוף תרומות למאבק במחלת ה-ALS שעימה מתמודד חואן קרלוס אונסואה, לשעבר שוער בארסה וגם מאמן השוערים שלה בתקופה שאימן אותה גווארדיולה.
היום (שני) בצהריים התקיימה מסיבת עיתונאים כדי להכריע רשמית על קיום המשחק ובה פפ וז'ואן לאפורטה גנבו את ההצגה. "זה לא משחק ידידות, אנחנו רוצים לנצח את אלופת אנגליה", אמר נשיא בארסה. מאמן סיטי השיב: "נביא את כל התותחים הכבדים". אז לאפורטה התערב: "גם ברנרדו סילבה?" ופפ אמר בצחוק: "ברנרדו סילבה - ועוד 10".
כידוע, הקשר הפורטוגלי סומן על ידי צ'אבי כרכש לעונה הבאה, אם כי זה תלוי בכך שפרנקי דה יונג יימכר כשמנצ'סטר יונייטד מעוניינת בו. גווארדיולה הוסיף יותר ברצינות: “כרגע אני חושב שברנרדו ימשיך בסיטי, אבל כמו שאמרתי – אני לא אוהב להשאיר שחקנים שלא שמחים”.
ובכל זאת, עם כל הכבוד לעדכוני ההעברות ולהומור במסיבת העיתונאים, בכל זאת למשחק הזה יש חשיבות ולאפורטה לא שכח את זה: "יש לנו הזדמנות להראות תמונה יפה לעולם ולגייס כספים למאבק ב-ALS. בנוסף, נראה שתי קבוצות טובות".
גם גווארדיולה דיבר על המטרה החשובה: "זה כבוד שמתאפשר לנו להשתתף בדבר כזה". גם אונסואה עצמו שמתנייד בכסא גלגלים בעקבות ההשפעות של מחלה, השתתף במסיבת העיתונאים ואמר: "אני שמח גם אם אני בכסא גלגלים בגלל שאני מרגיש מועיל".
היורש: ביצועי העונה של מס' 10 בברצלונה