2 צפייה בגלריה
נבחרות ישראל
נבחרות ישראל
נבחרות ישראל
(עודד קרני, איגוד הכדורסל)
אחרי שבשנים האחרונות נוצרו לא מעט בעיות ואי נעימויות בכל הקשור לשיתוף שחקניות במשחקי בנים בגילאי הקט סל וילדים, אושר אתמול (שני) בהנהלת האיגוד שינוי תקנון שמסדיר את הנושא לשביעות רצון כל הצדדים. איגוד הכדורסל גאה על כך שנמצאה הנוסחה שתאפשר לבנות שרוצות לשחק עם בנים לנצל את האפשרות הזו וזאת מבלי לפגוע באלו שהדבר עלול לפגוע ברגשותיהם.
במכתב שנמסר ע”י האיגוד לקבוצות נמסר כך: “הנהלת איגוד הכדורסל בישיבתה מיום 20/06/2022 החליטה על שינוי תקנון בליגות הנ”ל כדלקמן: קבוצות בליגה קט סל א’ ו-ב’, וקבוצות בליגה ילדים א’ ו-ב’. קבוצות בליגה ילדים וקט סל בנים, יכולים לרשום לשורותיהם עד שתי שחקניות (בנות) בכל קבוצה. בישובים בהם פועלת קבוצת ילדות או קט סל בנות כלשהי באותה עונה, לפי העניין, רישום שחקניות בקבוצת קט סל בנים באותו ישוב, תיעשה אך ורק עם הצגת אישור בכתב מקבוצת הקט סל בנות או ילדות הפועלת בישוב המסכימה לרישום.
“בליגות קט סל בנים וילדים תמלאנה הקבוצות טופס הצהרה הזמן הרישום לכל עונת משחקים ובו יצהירו האם מוכנה/לא מוכנה לשחק מול קבוצה מעורבת, בה משחקים בנות ובנים, וכן האם מתכוונת/לא מתכוונת לשתף שחקניות בקבוצה במהלך עונת המשחקים. האחריות למילוי טופס ההצהרה על הקבוצות בלבד.
2 צפייה בגלריה
נפתלי גושן
נפתלי גושן
נפתלי גושן
(שחר גרוס)
“קבוצה בליגות קט סל בנים וילדים שלא תמלא את הטופס במועד או כנדרש, יראה בה האיגוד כמי שמוכנה לשחק מול קבוצה מעורבת וכמי שמתכוונת לשתף שחקניות בקבוצה במהלך עונת המשחקים”. המשיכו באיגוד. “תוקפו של טופס ההצהרה הוא לכל עונת המשחקים ואינו ניתן לשינוי במהלכה. ועדת הליגה והגביע תפעל לשיבוץ הקבוצות בהתאם להצהרות הקבוצות כאמור. לפי הצורך ובהתאם לשיקול דעת ועדת הליגה והגביע, יכול ויהיו מעברים של קבוצות בין מחוזות”.
ששון: "חולון קולעים בול בשחקנים"