2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל תל אביב
שחקני הפועל תל אביב
שחקני הפועל תל אביב
(חגי מיכאלי)
הפועל תל אביב הודיעה היום (שלישי) על החתמתו של אייל הראל לשלוש שנים בקבוצת הבוגרים, כאשר יו”ר המועדון רמי כהן אמר: “אייל הוא חלק מאג'נדה הברורה שלנו להשקיע במחלקת הנוער ולפתח שחקנים. אייל הוא כישרון גדול שיתחיל השנה את דרכו כבוגר בעולם הכדורסל ואנחנו משוכנעים שיגיע רחוק”.
לאחרונה נבחר הגארד בן ה-18 לחמישיית העונה של ליגת העל לנוער, לאחר שהציג יכולת נהדרת לאורך כל שלבי העונה והיה מהשחקנים המובילים של הקבוצה שהגיעה לגמר הפלייאוף. הראל העמיד ממוצעים של 17.6 נקודות, 7.2 ריבאונדים, 3.5 אסיסטים ו-2.2 חטיפות למשחק. בנוסף, הוא יהיה חלק מנבחרת הנוער שתתמודד הקיץ באליפות אירופה דרג א'.
קודם לכן, האדומים הודיעו על שינוי בצוות האימון, כאשר אנדראה קבאלרי האיטלקי מונה למאמן הכושר של הקבוצה ויחליף את שרון לייב שעד לא מזמן סיים את תפקידו אחרי תקופה של 11 שנים במערכת האדומה.
קבאלרי בן ה-28 בעל תואר שני במדעי האימון הגופני מאוניברסיטת מילאנו, כאשר עם סיום לימודיו התמחה באוניברסיטת UCLA היוקרתית. אחר כך האיטלקי עבר להפועל ירושלים ושימש כראש מערך הפיתוח הפיזיולוגי של קבוצות הנערים והנוער, כשבעונה החולפת תיפקד כמאמן הכושר הראשי של לימוז’ מהליגה הצרפתית.
האדומים הוסיפו בהודעת המועדון כי בימים האחרונים שוחח קבאלרי עם הצוות המקצועי של הקבוצה וכבר החל איתם בבניית תהליכי עבודה לקראת פתיחת האימונים בחודש אוגוסט, על מנת להכין את הקבוצה לאתגרים בליגה המקומית וביורוקאפ.
2 צפייה בגלריה
רמי כהן
רמי כהן
רמי כהן
(שחר גרוס)