5 צפייה בגלריה
פארפה גויאגון מול חוסה רודריגס
פארפה גויאגון מול חוסה רודריגס
פארפה גויאגון מול חוסה רודריגס
(עמרי שטיין)
מכבי תל אביב המריאה הבוקר (שני) להולנד ותעשה את דרכה למירלו, שם תקיים מחנה אימון של עשרה ימים. אחרי החזרה של ערן זהבי בחוזה לשנתיים, ההתרגשות במועדון כמובן הייתה בשיאה אך כפי שאמר גורם אצל הצהובים: “זו רק ההתחלה. ולאדן איביץ’ וגם זהבי זו התחלה טובה מאוד, אבל יש עוד עבודה רבה, אנחנו רחוקים מלהיות סגורים והסגל שלנו חייב עוד שינויים”.
אגב, מי שלא נמצא במירלו עם הקבוצה הוא פארפה גויאגון, לו לא הצליחו עוד להסדיר ויזה להולנד שכן הוא לא היה יכול לטפל בנושא בזמן שהותו בישראל בשל הקורונה ממנה סבל. השחקן ימריא להולנד ברגע בו יקבל אישור לעשות זאת אחרי שנדרש לגשת היום לשגרירות הולנד בישראל על מנת להסדיר את הנושא. במועדון מקווים שביומיים הקרובים הנושא יושלם והוא יעלה על טיסה להולנד.
במכבי ת”א ממשיכים לחפש בלם ושחקן כנף זרים והגישו הצעות למספר מועמדים, חלק כאלה אשר יצטרכו לרכוש מהקבוצות שלהם ולאו דווקא חופשיים, מה שמעיד עוד יותר על האפשרויות הכלכליות שמעניק מיץ’ גולדהאר למנהל המקצועי ברק יצחקי ולמאמן איביץ’, זאת מתוך רצון לבנות קבוצה שתחזיר את האליפות לקריית שלום. במקביל, במועדון מחכים בסבלנות להחלטה של אלי דסה כאשר המגן הימני יצטרך לשקול בימים הקרובים את כל ההצעות שיש לו מאירופה אל מול ההצעה ממכבי ולקבל החלטה האם הוא חוזר כמו חברו הטוב זהבי.
5 צפייה בגלריה
אנדרה ז'ראלדש וברנדלי קוואס
אנדרה ז'ראלדש וברנדלי קוואס
אנדרה ז'ראלדש וברנדלי קוואס
(חגי מיכאלי)
במועדון עוד פוזלים לעבר יונתן כהן, שמצידו רוצה לתת הזדמנות ולראות מה קורה עם המאמן החדש של פיזה, רולנדו מראן. הצהובים הבהירו לנציגיו של השחקן כי אם תהיה הזדמנות בתוך החלון להחזיר את השחקן, אם ירגיש שהמאמן החדש לא בונה עליו, הם יעשו את זה. דווקא בגזרת הבלם, ניר ביטון, אין תזוזה. אומנם יש שיחות רקע כל הזמן, אך באופן ראסמי, לא הוגשה שום הצעה חדשה מעבר לאותה הצעה ראשונה אשר הייתה נמוכה וגם נדחתה על ידי ביטון.
5 צפייה בגלריה
דניאל טננבאום
דניאל טננבאום
דניאל טננבאום
(חגי מיכאלי)
בסופו של דבר יוצאת מכבי ת”א למירלו כאשר היא חסרה לפחות שתי עמדות משמעותיות בסגל, וכאשר הן כרגע מאוישות על ידי השחקנים שללא ספק אמורים למצוא את עצמם בחוץ, זאת לפחות אם התכנית הגדולה של איביץ’ את יצחקי תצא אל הפועל. שחקנים כמו אנדרה ז’ראלדש, ברנדלי קוואס ואדוארדו גררו שהיום עם מכבי במירלו, במצב שבו יגיעו בלם ושחקן כנף ואם אכן דסה יחזור, מן הסתם לא יוכלו להיות חלק מהסגל בשל מצבת הזרים העמוסה וחוסר הצורך בהם. ז’ראלדש אגב כבר קיבל מסר עקיף לחפש לעצמו לקבוצה לעונה הקרובה.
5 צפייה בגלריה
ברק יצחקי
ברק יצחקי
ברק יצחקי
(חגי מיכאלי)
משחק האימון הראשון של איביץ’ עם הקבוצה יהיה בעוד יומיים נגד אלמניה אאכן מהליגה הרביעית בגרמניה. ב-2.7 יתקיים משחק אימון נוסף נגד ווסטרלו. ערן זהבי יחבור אל הקבוצה תוך כדי המחנה במירלו. חוזהו בפ.ס.וו יסתיים ב-30.6 והחוזה החדש עם מכבי ת”א יתחיל ב-1.7. אחרי הניפוי מהסגל של אוסמה חלאילה, בר כהן, רונן חנציס ואור רויזמן הם ימשיכו להתאמן בקריית שלום במסגרת נפרדת מהשאר ויחפשו לעצמם קבוצות בליגת העל עם הבטחה ל-70% השתתפות בקבוצות אשר ייקחו אותן בהשאלה. אגב, מכירת המנויים תתחיל היום. הציפייה היא ל-23 אלף אוהדים שיחטפו את כל המקומות בבלומפילד.
5 צפייה בגלריה
אנדרה ז'ראלדש ואדוארדו גררו
אנדרה ז'ראלדש ואדוארדו גררו
אנדרה ז'ראלדש ואדוארדו גררו
(חגי מיכאלי)
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל של גוגל.
זהבי חוזר: התגובות והציוצים בעולם הספורט