2 צפייה בגלריה
פטר צ'ך
פטר צ'ך
פטר צ'ך
(אינסטגרם)
אחרי שצ’לסי נכנסה לעידן חדש ובו הבעלים החדש טד בוהלי, החליף את רומן אברמוביץ’, המועדון הלונדוני הוציא היום (שני) הודעה רשמית על שינוי גדול נוסף בצמרת הניהולית, כאשר אחד הסמלים הגדולים של הבלוז ושוער העבר, פטר צ’ך, החליט לסיים את תפקידיו כיועץ טכני וביצועי: "זו הייתה זכות ענקית לבצע את התפקיד הזה בצ'לסי בשלוש השנים האחרונות", אמר הצ’כי בן ה-40.
צ’ך הוסיף: "עם המועדון בבעלות חדשה, אני מרגיש שעכשיו זה הזמן הנכון עבורי לזוז הצידה. אני שמח שהמועדון נמצא כעת בעמדה מצוינת עם הבעלים החדשים, ואני בטוח בהצלחתו העתידית גם לסירוגין ומחוץ למגרש”.
בעל הבית החדש של הבלוז, טד בוהלי, אמר על הפרדת הכוחות: “אנחנו מבינים את החלטתו של פטר לעזוב ומודים לו על תרומתו כיועץ, על המחויבות שלו למועדון ולקהילה שלנו”, “אנחנו מאחלים לו את הטוב ביותר" הוסיף האמריקאי בן ה-48.
2 צפייה בגלריה
טוד בוהלי
טוד בוהלי
טוד בוהלי
(רויטרס)
יש לציין כי העזיבה הייתה רחוקה מלהפתיע, כאשר צ'לסי אישרה שצ'ך יעזוב רשמית ב-30 ביוני. גם יושב הראש ברוס באק התפטר, בעוד מרינה גרנובסקאיה - הדמות שעומדת מאחורי מספר העברות בשנים האחרונות - עזבה אף היא. גם המנכ"ל לשעבר, גאי לורנס וראש מחלקת השוערים כריסטוף לולישון פינו את תפקידיהם.
מישל יורדת על טיבו בסרטון טיקטוק חדש