2 צפייה בגלריה
פרנטזי פיירו
פרנטזי פיירו
פרנטזי פיירו
(אינסטגרם)
במכבי חיפה לא אומרים נואש לגבי חלוץ נבחרת האיטי, פרנטזי פיירו, אשר מועמד להגיע לירוקים אחרי שהושג סיכום בין המועדון לקבוצתו, גנגאן. למרות הדיווחים שפיירו פוזל לכיוון אחר בצרפת, בכרמל ממשיכים לנסות בכל הכח ולהגיע להסדר עם החלוץ, וב-24 השעות הקרובות האלופה תעשה מאמץ נוסף בנושא, כדי לגשר על הפערים.
למרות התחושה שסוכנו של השחקן מנצל את המצב ודורש חוזה עתק במונחים ישראלים, ההערכה שבסופו של דבר ניתן יהיה להגיע להסכם עם השחקן על חוזה של חצי מיליון אירו לעונה ובכך לסיים את הסאגה.
בחיפה מודעים לרצון של ברק בכר לראות את החלוץ בירוק. "אחרי שברק ראה חלוץ כזה, שהוא גם חלוץ מטרה, גם מהיר ואחד שרץ לשטח, קשה לחשוב על אופציות אחרות. ננסה להנחית ולהגיע לסיכום עם פיירו עוד השבוע כפי שקורה עם המגן השמאלי פייר קורנו שצפוי לחתום ולשדרג את ההגנה בצורה משמעותית יחד עם המגן השבדי דניאל סונדרגן”, אמרו בקבוצה.
2 צפייה בגלריה
פייר קורנו
פייר קורנו
פייר קורנו
(טוויטר)
לגבי פייר קורנו, נראה כי אכן המו”מ מתקדם היטב ובקרוב הצרפתי יהפוך למגן השמאלי החדש של האלופה. ב’אס’ הספרדי נכתב שריאל אוביידו כבר נערכת לעזיבתו, לאור ההתעניינות הרבה ממכבי חיפה, אך צוין שהיא לא מתכוונת לשחרר אותו בחינם ותדרוש פיצוי כספי עבורו, כשלא נכתב סכום.
בתוך כך, בשורות האלופה לא פוסלים את האפשרות שקשר בית"ר ירושלים, אביאל זרגרי, יצטרף לקבוצה בשל החוב שיש לירושלמים על ירדן שועה. יחד עם זאת בחיפה מודעים לכך שיש ברשותם שורה של שחקנים איכותיים הרבה יותר מזרגזרי והם יזכו לעדיפות ברורה.
הקבוצה תסיים הבוקר (שלישי) מיני מחנה אימונים של שלושה ימים, בסיומו תתמודד מול מכבי נתניה. בכוונתו של בכר לשלב במשחק גם את שחקני הנבחרת שחזרו להתאמן עם הקבוצה ולא נטלו חלק במשחק ההכנה בשבוע שעבר מול מ.ס אשדוד.