2 צפייה בגלריה
אוסקר גלוך
אוסקר גלוך
אוסקר גלוך
(photo credit will be: Photo by Seb Day - UEFA via Sportsfile)
בדרך לדרבי ישראלי בסקוטלנד? אוסקר גלוך נמצא בכותרות כבר תקופה ארוכה, כאשר הוא מוביל את נבחרת הנוער להישג סנסציוני בדמות העפלה לגמר יורו הנוער, שיתקיים הערב (שישי) ב-21:00 בסלובקיה. סקאוטים רבים עוקבים אחרי הכישרון של מכבי ת”א במהלך הטורניר ובסקוטלנד דיווחו היום כי גם נציגים של גלזגו ריינג’רס שמו עליו את עיניהם.
בפודקאסט האוהדים הפופולרי של אוהדי הריינג’רס, טרנספר שואו, סיפר העיתונאי אנדי בארנט: “נציגים של ריינג’רס, יחד עם סקאוטים של למעלה מ-40 קבוצות, נכחו במשחק בו ניצחה ישראל 2:4 את אוסטריה. הם הגיעו לעקוב אחרי אוסקר גלוך, שראיתי אותו משחק באופן אישי והוא צעיר מוכשר להפליא, פשוט ילד פלא”.
כך נראה האצטדיון בסלובקיה לפני הגמר!
בארנט המשיך: “הוא השתלב בבוגרים של מכבי ת"א בשליש האחרון של העונה והיה פשוט השחקן הטוב בליגה בתקופה זו. הוא הצטיין נגד מכבי חיפה והפועל ת"א, שהם שני המשחקים הגדולים ביותר. היו כאן נציגים מהליגה הספרדית ומקבוצות רבות וגלוך הוא השחקן שכולם מדברים עליו כאן".
2 צפייה בגלריה
אוסקר גלוך חוגג עם אבי ריקן
אוסקר גלוך חוגג עם אבי ריקן
אוסקר גלוך חוגג עם אבי ריקן
(איציק בלניצקי)
בליגה הסקוטית משחק ליאל עבדה, שהפך לאחד מכוכביה של סלטיק כבר בעונתו הראשונה בירוק, ואף כבש ב’אולד פירם’ מול ריינג’רס בדרך לאליפות. עד סיום העונה שיחק בסלטיק גם ניר ביטון, שאתמול סיכם במכבי תל אביב. אם גלוך אכן יעבור לגלזגו יהיו לנו נציגים משני צדי הדרבי הגדול של העיר.