3 צפייה בגלריה
אופיר חיים מעודד את גלוך בסיום
אופיר חיים מעודד את גלוך בסיום
אופיר חיים מעודד את גלוך בסיום
(ראובן שוורץ)
נבחרת הנוער של ישראל סיימה אמש (שישי) טורניר של שבועיים בתחושות מעורבות. השחקנים הישראלים היו נרגשים מההעפלה לגמר אליפות אירופה, אך בהתחשב בהזדמנויות שהיו להם לנצח את אנגליה, אין ספק כי ישנה גם תחושת פספוס. עם זאת, בנבחרת היו מרוצים מאוד מההופעה שלהם, למרות ההפסד 3:1 לאנגליה.
אוסקר גלוך, שהבקיע את השער היחיד של ישראל במשחק, סגר טורניר מוצלח בו הוא היה בין המצטיינים עם שלושה שערים ובישול. “אני גם עצוב וגם גאה”, ציין הכוכב הצעיר. “התרגשתי מאוד מהשער שהבקעתי, זה היה השער הכי מרגש שהבקעתי בחיי. לצערי הסוף היה עצוב. עשינו משחק גדול מול אנגליה ושלטנו בו, אבל לא הכרענו את המשחק לטובתנו אלא הם עשו זאת. למרות ההפסד, סיימנו את הטורניר הזה בכבוד ואני מקווה שנמשיך בדרך שהתחילה כאן גם בעתיד. אני מקווה שנגיע לעוד רגעים כאלה. עשינו פה משהו ענק והיסטורי”.
אור ישראלוב הוסיף: “חלמנו להניף גביע ולשמח מדינה שלמה. עכשיו התחושה היא קשה. הלב שבור, למרות שעשינו משהו אדיר. זה שלא הגענו לכדור שנכנס לרחבה והוביל ל-2:1 של אנגליה - זה אכזב אותי מאוד, אבל זה הכדורגל, ברגע אחד הכל יכול להשתנות. כולם היו באפיסת כוחות אחרי השבועיים האלה. לעבור חמישה משחקים רשמיים ב-14 ימים זה מטורף”.
3 צפייה בגלריה
אור ישראלוב ורוי רביבו מאוכזבים
אור ישראלוב ורוי רביבו מאוכזבים
אור ישראלוב ורוי רביבו מאוכזבים
(ראובן שוורץ)
הבלם ששייך להפועל תל אביב העביר מסר ביום שאחרי, בו השחקנים צפויים לחזור לקבוצותיהם: “אני מקווה שזה יפתח את הדלת לשחקנים צעירים כמונו בקבוצות. הרבה שחקנים מהנבחרת שלנו יכולים להשתלב בליגת העל ובאירופה. נוכיח לכולם שאנחנו מסוגלים להגיע רחוק גם בעתיד. גם במונדיאליטו נעשה כל מה שאנחנו יכולים כדי להגיע לשלבים הגבוהים ביותר. מהטורניר הזה למדתי שאפשר להשיג הישגים בעבודה קשה”.
בצוות המקצועי היו שבעי רצון. בוני גינצבורג סיכם: “אנחנו גאים בשחקנים. היעד שלנו היה להגיע למונדיאליטו, קיווינו לעשות את זה דרך הפלייאוף - ובסוף עשינו את זה בדרך אחרת ומוצלחת. יש בי רק פרגון וגאווה על הדרך והמסע שהשחקנים האלה עשו. השנתון הנוכחי מאוד מוכשר ואופיר חיים התחבר אליו בצורה בלתי רגילה”.
3 צפייה בגלריה
שחקני נבחרת הנוער בסיום
שחקני נבחרת הנוער בסיום
שחקני נבחרת הנוער בסיום
(ראובן שוורץ)
במבט לעתיד, הוסיף גינצבורג: “אני מקווה מאוד שזה לא אירוע חד פעמי. אני מקווה שבעוד עשר שנים נוכל להגיד שעשינו פה משהו גדול ובנינו בסיס איכותי לשנים קדימה. שיתוף הפעולה עם המועדונים היה טוב. אנחנו רוצים לייצר מסלול ודרך כדי לבנות עתיד טוב יותר. צריך גם סבלנות בעבודה הזאת. כל אחד משחקני הנבחרת מסוגל לשחק בקבוצת בוגרים ואני חושב שצריך לתת להם את ההזדמנות. קיבלנו מחמאות ממאמנים זרים. בדרך לכאן, אגב, השארנו מאחור גם שחקנים מצוינים שנותרו בבית. אנחנו בונים מאגר גדול של שחקנים וממה שאני רואה בהחלט אפשר לסמוך על הכדורגלן הישראלי. הבעיה בכדורגל הישראלי היא בעיקר במעבר מהנוער לבוגרים, כך שאולי קבוצות בת, כפי שעושים במדינות אחרות. אנחנו חושבים קדימה ונרצה לשפר עוד יותר את הענף”.