2 צפייה בגלריה
אוסקר גלוך חוגג
אוסקר גלוך חוגג
אוסקר גלוך חוגג
(ראובן שוורץ)
ההופעות הנהדרות של אוסקר גלוך באליפות אירופה לנוער ממשיכות לעשות כותרות ברחבי אירופה ולאחר שכבש שער בגמר האליפות, בתקשורת האירופית התייחסו לקשר הישראלי בן ה-18 ולעתידו המקצועי.
ב-HITC התייחחסו להתעניינות של ריינג’רס הסקוטית בשחקן והשוו אותו ללא פחות מאלוף העולם לשעבר ואקס ריאל מדריד וארסנל, מסוט אוזיל. באתר כתבו שמדובר בקשר התקפי אינטנסיבי וחכם שיכול למצוא מחת בערימת שחת בעיניים מכוסות והשוו את הסגנון שלו לזה של הגרמני.
באותו עניין הם ציטטו את סם טייג, מגלה כשרונות מוכר בבריטניה, שאמר על גלוך: “הוא פחות עצלן ועובד קשה יותר כשהוא לא עם הכדור, אבל אני מקבל תחושה של אוזיל מהסגנון היצירתי שלו. הוא לא מסתמך על אתלטיות ומוצא זוויות ומסירות או פריצות ששחקנים אחרים לא יכולים לראות”.
2 צפייה בגלריה
אוסקר גלוך חוגג
אוסקר גלוך חוגג
אוסקר גלוך חוגג
(ראובן שוורץ)
אחרי שבאייאקס ויתרו על גלוך בשל תג המחיר, בסקוטלנד טוענים שריינג’רס נמצאת בין המועמדות המובילות לרכוש את השחקן הצעיר, כשתג המחיר עומד על כ-8 מיליון ליש”ט, לפי הדיווח. עם זאת, ב-HITC דאגו לציין שאוזיל היה בן 21 כשנרכש על-ידי ריאל מדריד אחרי שנים מוצלחות בוורדר ברמן ואילו גלוך שחגג 18 רק לפני חודשיים יכול לעבור למועדון אירופי גדול בשלב מוקדם יותר בקריירה שלו.
בינתיים ב”אס” הספרדי בטור של הפרשן אריץ גבילונדו הוא התייחס לנבחרת הנוער הישראלית ולכוכב שלה. “ישראל הייתה הנבחרת של הטורניר בשל ההישגים שלה. רק אנגליה הצליחה לעצור אותה. אזכור מיוחד מגיע למספר 10, מפוצץ בכשרון, קלאסה ושערים. לייפציג וריינג’רס עוקבות מקרוב אחרי הקשר של מכבי ת”א, שתתקשה להשאירו אצלה. המון קלאסה”.
שווה מיליונים: היסטריה סביב אוסקר גלוך