2 צפייה בגלריה
ראסל ווסטברוק
ראסל ווסטברוק
ראסל ווסטברוק
(רויטרס)
הלייקרס בקרוב יתחילו את ההכנות שלהם לעונה הקרובה, עם מאמן חדש על הקווים בדמות שחקן העבר דרווין האם, שהגיע ללוס אנג’לס אחרי עונה מסויטת שעברה על הקבוצה שפספסה את הפלייאוף.
במסגרת הגעתו של המאמן החדש כמה שמות חדשים נוספו לקבוצה, וכמה עדיין ברשימת הטריידים האפשריים כשהשם הגדול מכולם ברשימה זו, הוא כמובן ראסל ווסטברוק שחווה עונה ראשונה קשה גם מקצועית וגם מבחינת ההתאקלמות בעיר המלאכים. על פי הדיווחים, הלייקרס מעוניינים בעסקה שתנחית אצלם את קיירי אירווינג, בתמורה ככל הנראה לווסטברוק וכמה בחירות דראפט.
כל עוד העסקה עוד לא קרתה, מבחינת הלייקרס והבוס החדש, ראס הוא חלק מהסגל לכל דבר ועניין. כשנשאל לאחרונה לגבי הרכז האתלטי אמר האם: “הספידו אותו מוקדם מדי לדעתי. עד עכשיו הייתה לי תקשורת מעולה איתו, אכלנו ארוחת ערב ביחד ואנחנו מדברים בטלפון הרבה, אני בהחלט אוהב את ראסל ווסטברוק”.
2 צפייה בגלריה
דרווין האם
דרווין האם
דרווין האם
(רויטרס)
בקשר להתאמתו למשחק הקבוצתי, אחת מהבעיות הבולטות בעונה הקודמת, אמר המאמן החדש: “יש לי תוכנית ברורה איך אני הולך להשתמש בו. ישבנו ביחד והראיתי לו מה לדעתי צריך לעשות על מנת שהוא ישתלב במשחק שלנו העונה. אני חושב שהוא הולך לפרוח העונה, אנחנו לא הולכים לנסות להוריד מהאנרגיה שלו, אלא רק לתעל אותה לכיוון אחר”.
כשנשאל האם מבחינתו מספר 0 הולך להיות שחקן חמישייה, האם לא היסס והשיב: “כן, כמובן. זה שהוא יפתח בחמישייה לא הולך להשתנות, מה שכן הולך להשתנות זה צורת המשחק והשחקנים שאיתו כשהוא על המגרש”.
מבחינת המספרים, ווסטברוק חווה ירידה משמעותית העונה אך המספרים שלו עדיין נותרו טובים כשהוא קלע 18.5 נקודות למשחק, הוריד 7.4 ריבאונדים ומסר 7.1 אסיסטים לאורך העונה, אך אחוזי הקליעה הרעים וחוסר השטף במשחק שהכניס לקבוצה נחשבו לאחת מהצרות הגדולות ביותר של המועדון בעונה החולפת.
צפו: דני אבדיה באימון קליעות