2 צפייה בגלריה
חכימי, מוראטה וחסה
חכימי, מוראטה וחסה
חכימי, מוראטה וחסה
(רויטרס)
ריאל מדריד קסטייה, קבוצת המילואים של הבלאנקוס, אמנם משחקת רק בליגה השלישית בטיבה בספרד, אך היא מהווה בסיס מצוין עבור הקבוצה הבוגרת. ב-13 השנים האחרונות הרוויחו באלופת אירופה לא פחות מ-365 מיליון אירו ממכירות של שחקנים שגדלו באקדמיה של המועדון ועברו בקסטייה.
עם פתיחת הקדנציה של פלונרטינו פרס כנשיא המועדון, אלברו נגרדו נמכר לסביליה במחיר של 14 מיליון אירו. שנים אחר כך, העביר פרס את חסה רודריגס לפ.ס.ז' תמורת 25 מיליון ואת אלברו מוראטה לצ'לסי תמורת לא פחות מ-80 מיליון, סכום השיא בו נמכר שחקן בית של הבלאנקוס.
בתקופת הקורונה, אשרף חכימי נמכר ב-40 מיליון אירו לבורוסיה דורטמונד, סרחיו רגילון ב-30 מיליון אירו לטוטנהאם, ואוסקר רודריגס נמכר עבור 15 מיליון אירו עבור 75% מכרטיס השחקן שלו. יחד הם שמרו על המועדון עם הראש מעל המים בזמן אחד המשברים הכלכליים הגדולים שידע העולם.
2 צפייה בגלריה
פלורנטינו פרס
פלורנטינו פרס
פלורנטינו פרס
(רויטרס)
יש גם כאלה, בוגרי האקדמיה, שרואים שאין להם מקום בקבוצה הבכירה ומחליטים לעזוב, כמו חסוס ואייחו (שבהמשך חזר) ו-ויקטור צ'וסט לדוגמה. לאציו רכשה 50% מכרטיס השחקן של ואייחו תמורת שישה מיליון אירו, ואילו צ’וסט עבר לקאדיס תמורת מיליון אירו, כשגם במקרה שלו, מחצית מהכרטיס השחקן נשארה אצל ריאל מדריד.
הצרפתי המעופף: כל שערי בנזמה לעונת 21-22