2 צפייה בגלריה
ערן זהבי ודור פרץ
ערן זהבי ודור פרץ
ערן זהבי ודור פרץ
(האתר הרשמי של מכבי ת"א, רדאד ג'בארה)
חלוץ מכבי תל אביב, ערן זהבי, ינסה לחזור להתאמן בעוד עשרה ימים עם הקבוצה, כך מעריכים במועדון הצהוב. השחקנים קיבלו כידוע חופשה מוולאדן איביץ' אחרי שחזרו ממחנה האימונים במירלו כאשר הרכש הגדול של הקיץ סיים את כל המחנה כשהוא מתאמן לבדו כחלק מפרוטוקול החזרה מהניתוח שעבר בברכו, זאת אחרי שחש כאבים. במכבי ת"א מקווים כי אחרי שיחזרו מהמשחק עם זירה בחוץ, הם יקבלו את מספר 7 לצידם שוב לתחילת האימונים המלאים מצידו, זאת בהנחה ולא ירגיש כאבים כמובן.
כמו כן, במועדון מבינים כי אלו ימים מכריעים בסוגיית דור פרץ. הקשר רוצה לקבל החלטה על עתידו במהלך השבוע הזה, כאשר במועדון מאמינים כי הוא יבחר לחזור אליהם. ההצעה של מכבי ת"א עבורו עומדת על 550 אלף אירו לעונה, החוזה הוא לאורך של שלוש שנים ועל השחקן הופעלו לחצים גדולים מאוד בימים האחרונים לחזור לקריית שלום ולחזק עוד יותר את אחת העמדות העמוסות ביותר במועדון הצהוב הקיץ - עמדת הקישור. יחד עם זאת, פרץ מוגדר על ידי המועדון כקשר אמצע הטוב ביותר שיש כך שמבחינתם אין פה בכלל שאלה והם מצפים בכיליון עיניים לחזרתו.
המגן הימני אלי דסה ממשיך להתעקש על הישארות מעבר לים והוא ממתין להצעות טובות יותר מאלה שהונחו בפניו. מכבי ת"א נמצאת כל הזמן ברקע ומנסה לשכנע גם אותו לחזור לישראל. לקבוצה כרגע יש שבעה זרים ובימים הקרובים יימצא פתרון עבור אדוארדו גררו שלא הצליח להותיר רושם חיובי מדי במהלך מחנה האימון למרות שבמשחק האחרון סיים עם שני בישולים. בניגוד אליו, מי שכן עשו מחנה טוב הם פארפה גויאגון, ברנדלי קוואס ויוריס ואן אובריים.
2 צפייה בגלריה
אלי דסה
אלי דסה
אלי דסה
(ראובן שוורץ)