2 צפייה בגלריה
ניק קלאת'ס בפעולה
ניק קלאת'ס בפעולה
ניק קלאת'ס בפעולה
(הטוויטר הרשמי של ריאל מדריד)
הרכז בן ה-33 של ברצלונה בעונה החולפת, ניק קלאת’ס, איננו בתוכניות של שאראס לשנה הבאה, והיום (שני) דווח כי קבוצתו לשעבר של השחקן פנאתנייקוס, שנחשבה למועמדת בכירה להחתימו, החליטה לוותר על שירותיו וללכת בכל הכוח על מריוס גריגוניס, שחקנה לשעבר של צסק”א מוסקבה.
השחקן האמריקאי-יווני לא הסתדר עם מאמנו בעונה החולפת מהרגע הראשון, ובשל ההישגים המאכזבים שכללו הפסד בחצי גמר הפיינל פור לריאל מדריד והפסד האליפות גם כן לריאל, לא נראה שאף אחד מהצדדים מעוניין להמשיך בהתקשרות, על אף שיש לו עוד עונה בחוזה.
הירוקים הציעו לקלאת’ס חוזה לשלוש עונות, אך בגלל שהמשא ומתן התעכב ובקבוצה היוונית לא רוצים לחכות לתשובה וממהרים לסגור את הסגל לקראת פתיחת העונה, הוחלט ללכת בכיוון שונה כשבנוסף לגריגוניס גם מועמדותו של נייט וולטרס נבדקת. קלאת’ס קושר הקיץ כבר למכבי תל אביב, שלא יכלה לעמוד בעלויות השחרור שלו מברצלונה.
2 צפייה בגלריה
שאראס
שאראס
שאראס
(רויטרס)
מי שנשארה כמעט לבדה במירוץ אחרי רכזה של בארסה היא פנרבחצ’ה, שעד כה עוברת קיץ פורה במיוחד כשהצליחה להעביר לשורותיה את סקוטי ווילבקין ממכבי תל אביב וקיבלה חיזוק מעניין בדמות נמניה בייליצה, שרק לאחרונה זכה באליפות ה-NBA עם גולדן סטייט ווריירס. בנוסף, מאמנה החדש של הקבוצה, דימטריוס איטודיס, לו היכרות מוקדמות מהיותו עוזר מאמן בפנאתנייקוס כאשר קלאת’ס שיחק תחת אוברדוביץ’, מאוד מעוניין בשירותיו של הרכז.