4 צפייה בגלריה
ברק יצחקי
ברק יצחקי
ברק יצחקי
(רדאד ג'בארה)
מכבי תל אביב תפתח מחר (חמישי) את עונת 2022/23 כשתפגוש למשחק רשמי ראשון במסגרת גביע הטוטו את מכבי נתניה. לאחר צירופם של ערן זהבי, ניר ביטון ויוריס ואן אובריים, הצהובים-כחולים יפתחו את העונה עם ציפיות גדולות. במסע”ת לקראת המשחק מחר, המנהל המקצועי ברק יצחקי דיבר על הרכישות שביצע, ואלה שעוד יבואו.
יצחקי אמר: “בינתיים אין חדש, כשיהיה נעדכן כמובן. כמובן שיש כוונה להתחזק בעוד מספר עמדות. עד עכשיו עשינו הכנה טובה והמטרה היא להתחזק עוד. אני לא רוצה לדבר על שמות ספציפיים, כרגע זה הסגל שיש לנו, אם יהיו שינויים כמובן שנעדכן. אנחנו אנשים שלומדים תוך כדי תנועה. זה נכון שהיו קשיים בשנים האחרונות, גם בשנים שלפני, אבל בסוף נשים קצת מאחור מה שהיה בעבר ונסתכל קדימה. השנה עשינו הכנה מוקדמת, זה לא אומר שסיימנו, נקווה שנתחזק כמה שיותר מהר”.
על ההחלטה להחזיר את איביץ’ והחלק שלו: “גם בתקופה הקודמת של איביץ’ הייתה לנו מערכת יחסים טובה, היו לא מעט מועמדים לקראת פתיחת העונה הנוכחית, אני חושב שעשינו את הבחירה הטובה ביותר להוביל את מכבי ת”א השנה”.
איביץ' מדבר על חזרתו למכבי ת"א ועל ההמשך
על מה שמכבי ת”א חיפשה הקיץ: “לא ניכנס לתהליך הבחירה, אבל כשהבנו שהאופציה של ולאדן יכולה לעלות שוב, אז הבנו שזה מה שאנחנו רוצים”.
על מצבו של ערן זהבי: “כמו שאתם יודעים, הוא עבר ניתוח לפני מספר שבועות. כאחד שעבר ניתוח או שניים אני מכיר את ההרגשה. הוא בתהליך החלמה, לא רוצים להפעיל עליו יותר מדי לחץ. כולם יודעים שהוא עובד מאוד קשה והוא יעשה את השיקום הטוב ביותר. יש עוד עונה ארוכה לפנינו, כשהוא יהיה מוכן נשמח לראות אותו כמה שיותר מהר על המגרש”.
4 צפייה בגלריה
ולאדן איביץ' וערן זהבי
ולאדן איביץ' וערן זהבי
ולאדן איביץ' וערן זהבי
(האתר הרשמי של מכבי ת"א)
על השחקנים הצעירים: “באליפות אירופה עד גיל 19 היו למכבי ת”א שבעה נציגים, כולם גם לקחו חלק והשתתפו, חלקם יותר וחלקם פחות, אבל זה דור העתיד שלנו. רוצים שיתפתחו כמה שיותר וכמובן לקצור את הפירות מהם בעתיד הקרוב במכבי ת”א ובקבוצה הבוגרת. כרגע מספר שחקנים יתחילו איתנו את האימונים ונראה בהמשך. אוסקר גלוך, רוי רביבו ותורג’מן כרגע חלק מהסגל”.
על הרכבת הסגל ומצב הזרים: “החוק בישראל די פשוט – שישה יכולים להיות רשומים וחמישה באותו הזמן במגרש. נעמוד בזה. אם יצטרפו זרים, אחד או שניים יצטרכו לעזוב. זה פאזל, אנחנו בתהליך ההרכבה, בוא נתמודד עם זה כשנביא שחקנים ולא בתאוריות. יש משא ומתן עם מספר מועמדים, ואולי תהיינה חדשות בקרוב”.
4 צפייה בגלריה
פאזל. ברק יצחקי
פאזל. ברק יצחקי
פאזל. ברק יצחקי
(רדאד ג'בארה)
על אוסקר גלוך: “מאוד שמחנו מההצלחה של הנוער, יש לנו מספר לא קטן של נציגים, שמחנו עם כולם וקפצנו מהשערים, התרגשנו והחזקנו אצבעות. אוסקר שחקן של מכבי ת”א, יש לו חוזה, אני מבין את הרעש סביבו כי הוא גם סיים את העונה האחרונה בצורה טובה. הוא מעורר עניין באירופה, אבל כרגע לא מתרכזים בזה אלא באוסקר שנמצא במכבי ת”א, ומקווה שיצליח כמה שיותר איתנו. אם יהיו התפתחויות אחרות, לא נחביא את זה”.
4 צפייה בגלריה
אוסקר גלוך
אוסקר גלוך
אוסקר גלוך
(עמרי שטיין)
יצחקי הוסיף: “אני תמיד שואף לטוב יותר. ההכנה בעונה הנוכחית הייתה שונה מבעונות שלפני, אבל אנחנו שואפים תמיד להשתפר ולעשות טוב יותר. מחנה האימונים והכנת הקבוצה היו טובים. דור פרץ ואלי דסה? אנחנו רוצים להביא את הישראלים הכי טובים, זה לא יהיה רציני להיכנס לשמות, אבל עדיין מנסים לצרף ישראלים בכירים וטובים. זה שלא התקדמנו עם שחקנים מסוימים, זה לא אומר שלא התקדמנו עם אחרים. כל אחד עושה את ההחלטות לפני הצד שלו”.