2 צפייה בגלריה
רוני פילצ'נקו
רוני פילצ'נקו
רוני פילצ'נקו
(באדיבות הפועל נוף הגליל)
מאמנה של הפועל נוף הגליל, שלומי דורה והצוות המקצועי התרשמו עד מאוד מרוני פיליצ'נקו (19), הקשר שגדל במחלקת הנוער של המועדון מאז כשהיה בן 9 בלבד, אחרי שפתח את אימוני טרום העונה יחד עם הקבוצה הבוגרת.
לאחר שבשנה שעברה הוא רשם תשעה שערים במדי קבוצת הנוער של המועדון, שסיימה במקום שני במחוז הצפוני של הליגה הלאומית לנוער, ובכל המשחקים שכבש הקבוצה ניצחה, הוחלט להחתימו בקבוצה הבוגרת שתשחק העונה בליגה הלאומית.
המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, סמי מיכאלוב, התייחס להחתמתו של השחקן הצעיר בקבוצה הבוגרת: "אני שמח שמחלקת הנוער שלנו ממשיכה לייצא שחקנים טובים ואיכותיים לקבוצה הבוגרת. בעונות האחרונות רוני עשה קפיצת מדרגה משמעותית ביכולת ולכן הצטרפותו לקבוצה הבוגרת היא בזכות ולא בחסד. אני מודה לצוות המקצועי ולהנהלת המועדון שממשיכים להאמין בכישרונות הצעירים שגדלים כאן בבית".
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל נוף הגליל חוגגים
שחקני הפועל נוף הגליל חוגגים
שחקני הפועל נוף הגליל חוגגים
(באדיבות נוער הפועל נוף הגליל נוער)
גם מאמנו לשעבר, אביב קנפו, שהחל את העונה על הקווים, התייחס לשחקן הצעיר: "אני מאחל לרוני את ההצלחה המירבית, הוא עבד קשה כדי להפוך לשחקן לגיטימי בקבוצה הבוגרת של הפועל נוף הגליל. צוות הבוגרים ייהנה משחקן מוכשר, מחויב ובעל יכולות אתלטיות וטכניות מהגבוהות שיש היום”.