2 צפייה בגלריה
ג'רום מיינסי
ג'רום מיינסי
ג'רום מיינסי
(איציק בלניצקי)
עירוני נס ציונה הודיעה היום (רביעי) באופן רשמי על החתמתו של ג׳רום מיינסי לקדנציה שנייה בקבוצה. הסנטר האמריקאי (33, 2.08) שיחק בעונה החולפת בקבוצת סנדאי היפנית בליגה השנייה ביפן.
מיינסי כאמור יחזור לקבוצה בה שיחק בעונת 20/21 בליגת העל. הסנטר רשם ממוצעים מרשימים בעונה הסדירה של 14.2 נקודות ו-7.5 ריבאונדים ב-26 משחקים, והיה בעל המדד הגבוה בקבוצה עם 21.2 נקודות מדד למשחק.
משחקו הזכור ביותר הוא משחק מס׳ 2 בסדרת הפלייאוף מול הפועל חולון, בו קלע 28 נקודות, הוסיף 14 ריבאונדים וסיים עם מדד 48 - הנתון הגבוה בתולדות המועדון בפלייאוף אי פעם. במסגרת היורופקאפ רשם ג׳רום 14.3 נקודות ו-7.6 ריבאונדים למשחק, והיה אחד הפקטורים המרכזיים בזכייה ההיסטורית של המועדון ביורופקאפ ב-2021.
2 צפייה בגלריה
ג'רום מיינסי
ג'רום מיינסי
ג'רום מיינסי
(איציק בלניצקי)
מאמן הקבוצה אלעד חסין אמר: ״אנחנו מברכים על ההחתמה של ג׳רום - השם שלו עלה כבר מהפגישה הראשונה בגלל האיכויות שלו כשחקן וכאדם. ג׳רום עשה עבודה מדהימה לפני שנתיים ככה שברגע שהייתה אפשרות להביא אותו לא היססנו לרגע. אני רוצה לתת קרדיט להנהלה שעשתה את כל המאמצים הנדרשים כדי שזה יקרה. לג׳רום יהיה תפקיד משמעותי בקבוצה ואנחנו בטוחים שהוא יעשה אותו בצורה הטובה ביותר״.
ג׳רום מיינסי הוסיף: ״נהניתי כל כך מהעונה הקודמת שלי בנס ציונה שהייתי חייב לחזור לפה לפעם נוספת! אני לא יכול לחכות לשחק מול האוהדים הכתומים, הפעם למשך עונה שלמה. יאללה נס ציונה״!
המנהל המקצועי איתמר רוזנברג הוסיף: ״ג׳רום הוא אחד מהשחקנים הטובים בהיסטוריה של המועדון, והוא אדם מיוחד על המגרש ומחוצה לו. הוא מנהיג אמיתי שיהיה עוגן מרכזי בתמהיל של הקבוצה, שחקן שבשבילו קונים מנוי. עמלנו על ההחתמה הזו לילות כימים בשבועות האחרונים ואנחנו נרגשים מאוד מהחזרה שלו לקבוצה״.