2 צפייה בגלריה
קאדים אלן
קאדים אלן
קאדים אלן
(רפי בן חקון)
הפועל חיפה ממשיכה בבניית הסגל לעונה הבאה והכריזה היום (שישי) על החתמה משמעותית, כשהאריכה את חוזהו של קאדים אלן לעונה נוספת. הגארד הגיע לכרמל בעונה שעברה והיה חלק מרכזי בקבוצה, כשקלע 13.9 נקודות בממוצע לצד 3.7 ריבאונדים, 3.4 אסיסטים ו-1.8 חטיפות.
מאמן הקבוצה, שרון דרוקר, התייחס להחתמה של קאדים אלן ואמר: “מכל מה ששמעתי עליו הבנתי שמדובר באישיות יוצאת דופן ובשחקן שמחויב לחברים שלו ולקבוצה. ראיתי אותו במהלך העונה שעברה ואני בטוח שהעונה הוא יעלה את הרמה שלו עוד שלב”.
יו”ר המועדון, יובל רוסמן, הוסיף: “קאדים הוא חלק חשוב בפאזל שנבנה לעונה הקרובה. היה ברור לכולם כולל למאמן שקאדים צריך להמשיך בזכות היכולת, רוח הלחימה שלו, המחויבות והאהבה שלו למועדון. כעת יש לנו ארבעה זרים איכותיים ומגוונים”. ראובן אלקס, המנהל המקצועי, אמר: “שמחים מאוד שקאדים ממשיך איתנו עונה נוספת. מעבר ליכולות האישיות שלו והאישיות המיוחדת שלו, היה לנו חשוב ליצור המשכיות עם קאדים”.
2 צפייה בגלריה
קאדים אלן עם הכדור
קאדים אלן עם הכדור
קאדים אלן עם הכדור
(איציק בלניצקי)
אלן מצטרף לשלד שממשיך מהעונה שעברה ובהם הישראלים עמית שמחון, אופק אביטל, וויל ריימן וספנסר וייס. מלבדם צירפו האדומים מחיפה שלושה זרים חדשים בדמות ג'יילן ג'ונס, דבונטה אפסון ואנתוני היקי.