1 צפייה בגלריה
מקסוולה מאבקה
מקסוולה מאבקה
מקסוולה מאבקה
(קרדיט: האתר הרשמי של פיב"א)
האם אליצור רמלה תשחק ביורוליג? שתי קבוצות מפרידות בינה לבין המפעל האירופי הבכיר והיום (שישי) בצהריים אלופת המדינה גילתה את זהותן בהגרלה שנערכה במינכן: מישקולץ ההונגרית ובוטאספור הטורקית. בכך נמנעה רמלה ממפגש עם הכוכב האדום ושפשי הרומנית.
רמלה, מישקולץ ובוטאספור ישחקו בבית 2 של מוקדמות היורוליג, בו הראשונה תקבל את הכרטיס המיוחל למפעל והשתיים האחרות ייאלצו להסתפק ביורוקאפ. משחקי המוקדמות ייערכו בין 11 ל-13 באוקטובר, אז תתבהר תמונת העונה האירופית של האלופה.
למרות זאת, רמלה גילתה היום מה יצפה לה במפעל המשני אם היא לא תצליח להעפיל ליורוליג. במקרה כזה היא תמצא את עצמה באחד משני בתים ביורוקאפ: בבית 2 עם זאגורה הבולגרית, PEAC ההונגרית ועולה מהמוקדמות, או בבית 6 ביחד עם מכבי בנות אשדוד, קיבירקסטיס הליטאית וגיור ההונגרית.
ומה עם שאר הישראליות ביורוקאפ? שתי קבוצות נוספות גילו את מי ייפגשו במוקדמות: רמת השרון תפגוש את לודוביקה אוסאטה ההונגרית והמנצחת תשובץ לביץ 1 ביורוקאפ עם פנאתינייקוס, לובלין הפולנית ועולה מהמוקדמות; ואליצור חולון תתמודד עם קלית'אס היוונית כשהמנצחת תהיה בבית 5 עם בורסא ואיידין הטורקיות, ועולה מהמוקדמות.