2 צפייה בגלריה
מול מכבי? ג'רביניו וחרמן בורגוס
מול מכבי? ג'רביניו וחרמן בורגוס
מול מכבי? ג'רביניו וחרמן בורגוס
(הטוויטר של אריס)
האם מכבי ת"א תהיה בשלב הבתים של הקונפרנס ליג? הצהובים יפגשו את זירה האזרית רק ביום חמישי למשחק הראשון בין השתיים בסיבוב המוקדמות השני והגומלין ייערך שבוע לאחר מכן, אבל כבר היום (שני) הם גילו מה יחכה להם בשלב הבא. אם ערן זהבי וחבריו יעפילו אליו, היריבה שלהם תהיה אריס סלוניקי היוונית או גומל הבלארוסית.
כמובן שהגרלת הסיבוב השלישי במוקדמות תהיה רלוונטית עבור מכבי ת"א רק בתנאי שתדיח את זירה. הקבוצה של ולאדן איביץ' הייתה מדורגת וקיבלה הגרלה די קשה, שעשויה לשלוח אותה ליוון בשלב הבא. המשחקים של סיבוב המוקדמות השלישי בקונפרנס ליג ייערכו ב-4 וב-11 באוגוסט. משחקי הפלייאוף ב-18 וב-25 באוגוסט.

הכירו את אריס סלוניקי

את הקבוצה היוונית מאמן חרמן בורגוס הארגנטינאי, ששימש במשך שנים רבות כעוזרו הנאמן של דייגו סימאונה באתלטיקו מדריד. הוא הגיע לאריס בחודש פברואר האחרון והוביל אותה למקום השלישי בפלייאוף הליגה היוונית. השם המוכר ביותר באריס וגם הרכש הכי טרי שלה הוא ג'רביניו שחתם בקבוצה רק לפני יומיים והגיע בהעברה חופשית מטרבזונספור.
הקיצוני מחוף השנהב כבר בן 35 ובעברו הוא שיחק, בין היתר, בארסנל, רומא, ליל ופארמה. בעונה שעברה הוא כבש שני שערים ובישל אחד נוסף ב-13 משחקים. פרט לג'רביניו, אריס צירפה הקיץ רכש שכולו הגיע בהעברות חופשיות: אנדרה גריי שבא מווטפורד, מוזס אודובאג'ו מק.פ.ר, פאפה צ'ייך מליון, אקס הפועל ת"א, מרווין פירסמן, ושחקנים נוספים.
שמות מוכרים נוספים בסגל של אריס הם אלה של דניאל מנסיני, לשעבר בבורדו, וגם רפאל קמאצ'ו שהושאל מספורטינג ליסבון ואקס רומא, חואן איטורבה. אריס עורכת את משחקיה הביתיים באצטדיון קלאנת'יס ויקלידיס בסלוניקי, שמכיל יותר מ-22 אלף מקומות.

מי את גומל?

היריבה הפוטנציאלית השנייה של מכבי ת"א מגיעה מבלארוס. היא זכתה פעם אחת באליפות אי שם ב-2003 ושלוש פעמים בגביע המקומי, כולל בעונה שעברה. האצטדיון הביתי שלה נמצא בעיר גומל ומכיל מעל 14 אלף מקומות והעונה היא נמצאת במקום השביעי בליגה הבלארוסית. יש לציין שהעונה החלה במרץ ותימשך עד נובמבר.
2 צפייה בגלריה
איביץ' עם שחקני מכבי תל אביב
איביץ' עם שחקני מכבי תל אביב
איביץ' עם שחקני מכבי תל אביב
(רדאד ג'בארה)
העונה גומל משתתפת באירופה לראשונה מאז עונת 2012/13, אז היא שיחקה בליגה האירופית והודחה במוקדמות על ידי ליברפול. בעברה, גומל השתתפה פעם אחת במוקדמות ליגת האלופות והודחה בסיבוב הראשון בעונת 2004/05 על ידי טיראנה האלבנית. אגב, בגומל משחק אקס הפועל חיפה, דמיטרי באגה.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.
איביץ': לא מרוצים מהמשחק שלנו