2 צפייה בגלריה
שחקני לוגאנו
שחקני לוגאנו
שחקני לוגאנו
(האתר הרשמי של לוגאנו)
המסע של הפועל ב"ש לשלב הבתים של הקונפרנס ליג עובר דרך דינמו מינסק, אבל כבר היום (שני) אליניב ברדה ושחקניו יודעים מה מצפה להם בהמשך, כאשר במידה ויעברו את הקבוצה הבלארוסית, מי שתעמוד ביניהם לבין שלב הפלייאוף של המפעל היא לוגאנו השווייצרית.
אם באר שבע אכן תעבור, היא יכולה להיות מעודדת מכך שהמשחק הראשון ייערך בשווייץ ב-4 באוגוסט, כאשר הגומלין ייערך שבוע לאחר מכן, ב-11 באוגוסט. משחקי הפלייאוף, אם וכאשר באר שבע תהיה שם, ב-18 וב-25 באוגוסט.
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל באר שבע חוגגים
שחקני הפועל באר שבע חוגגים
שחקני הפועל באר שבע חוגגים
(עמרי שטיין)
מדובר בהגרלה לא פשוטה להפועל באר שבע. בעונה שעברה לוגאנו זכתה בגביע השווייצרי בפעם הרביעית בתולדותיה, כשלקבוצה יש גם שלוש אליפויות באמתחתה, כשהאחרונה הייתה אי שם בשנות ה-40. בכל אופן, לא מדובר במפגש ראשון של ב”ש מול השווייצרים, כאשר שני משחקים בין הקבוצות נערכו בשלב הבתים של הליגה האירופית ב-2017, אז ב”ש ניצחה 1:2 בטרנר במשחק הראשון בטרנר, בעוד השווייצרים ניצחו 0:1 בשווייץ במשחק השני.
שווי השחקנים של לוגאנו, שסיימה אשתקד במקום הרביעי בליגה השווייצרית, עומד על כמעט 18 מיליון אירו לפי אתר ‘טרנספמרקט’. לשם השוואה, הסגל של אליניב ברדה ושחקניו שווה קרוב ל-11 לפי אותו אתר. אם וכאשר באר שבע תפגוש את לוגאנו, הרי שלשווייצרים יתרון נוסף על פני הדרומיים, שכן הם כבר שיחקו את המחזור הראשון של העונה בליגה, בו נכנעו 3:2 לסיון.