2 צפייה בגלריה
סטנדאפיסט? אוסמן דמבלה
סטנדאפיסט? אוסמן דמבלה
סטנדאפיסט? אוסמן דמבלה
(הטוויטר של ברצלונה)
הסאגה המתמשכת כבר הייתה מאחור ולצ'אבי הייתה בקשה אחת מאוסמן דמבלה: לומר כמה מילים לחבריו לחדר ההלבשה. אחרי שהיה ידוע שהצרפתי יחתום על חוזה חדש בברצלונה, הוא עמד מול הקולגות וסיפר שהוא שמח להמשיך בבארסה ושהוא מחויב לקבוצה - דברים רגילים וצפויים משחקנים בסיטואציה כזו. אבל זה לא היה הכל: באיזשהו שלב, כך סיפרו בעיתון 'מונדו דפורטיבו', הקיצוני ביקש להיות הקפטן.
שחקני בארסה הופתעו למשמע הדברים הללו, בין היתר כי הקפטנים כבר סגורים - יש ארבעה כאלה לפי סדר עדיפות: סרחיו בוסקטס, ג'רארד פיקה, סרג'י רוברטו וג'ורדי אלבה. וחוץ מזה, כל הסאגה של החוזה והחודשים האחרונים קצת הפכו את הדברים של דמבלה לביזאריים. אבל אז הצרפתי מיהר להבהיר שמדובר בסך הכל בבדיחה וכל החברים שלו פרצו בצחוק.
בינתיים, ואחרי שרוברט לבנדובסקי כבר הצטרף לבארסה במיאמי, הקטלונים עושים מאמצים להשלים את הסגל לעונה הקרובה. בנוסף לפולני, הגיעו גם ראפיניה, אנדראס כריסטנסן, פרנק קסי ופאבלו טורה, אבל בכך לא יסתיים הרכש כי בשלב זה צ'אבי רוצה להתמקד בחיזוק ההגנה. אז איפה זה עומד?

ז'ול קונדה

המטרה מספר 1 לחיזוק מרכז ההגנה. הבלם צריך להתייצב לאימוני סביליה בעוד יומיים והאנדלוסים דורשים עליו 60 מיליון אירו כשאחת האפשרויות היא ששחקנים נוספים ייכללו בעסקה. המועמדים הם ממפיס דפאיי וסרג'יניו דסט, מה שיכול להוזיל את המחיר וכל זה כשברקע גם צ'לסי מעוניינת בצרפתי.

ססאר אספיליקווטה

בארסה כבר הגיעה לסיכום עם הבלם/מגן ימני הספרדי של צ'לסי. הובטח לו שזה רק עניין של זמן עד שהעסקה תיסגר, אבל מכיוון שיש לו חוזה לעונה נוספת בסטמפורד ברידג', דרוש גם סיכום בין המועדונים. הקטלונים מתייחסים להחתמתו של אספיליקווטה כמשהו ברור שיקרה וייתכן שזה תלוי בסגירת העסקה הכלכלית השנייה (מכירת זכויות השידור) - משהו שעשוי לקרות בזמן השהות של הבלאוגרנה בארה"ב.

מרכוס אלונסו

המגן השמאלי רוצה לעזוב את צ'לסי, אבל כאן הסיפור מסובך יותר מאשר זה של אספיליקווטה. הבלוז מקשים על בארסה במו"מ ודורשים בשלב זה סכומים שהקטלונים לא מתכוונים לשלם. אם וכאשר, אלונסו אמור להתחרות עם ג'ורדי אלבה על עמדת המגן השמאלי, ואם לא יושג סיכום לבסוף, האלטרנטיבה הוא חאבי גלאן מסלטה ויגו.
2 צפייה בגלריה
ישחקו ביחד? ז'ול קונדה ופרנקי דה יונג
ישחקו ביחד? ז'ול קונדה ופרנקי דה יונג
ישחקו ביחד? ז'ול קונדה ופרנקי דה יונג
(רויטרס)

ברנרדו סילבה

בתקשורת הקטלונית דווח שקשר מנצ'סטר סיטי הוא היעד מספר 1 למקרה שפרנקי דה יונג יעזוב למנצ'סטר יונייטד. בשלב זה ההולנדי מסרב לעזוב, כך שזה פחות רלוונטי, אבל מדובר בסיטואציה מורכבת מכיוון שמכירת דה יונג תעזור מאוד בפן הכלכלי - גם בסכום המכירה וגם בהתחשב בכך שמשכורתו תחסך, והוא אמור להרוויח העונה הרבה יותר אחרי שהסכים לדחות את רוב שכרו בימי הקורונה. אופציה נוספת עבור ההולנדי היא באיירן מינכן שתחתים בקרוב את מתייס דה ליכט. כאמור, רכישת סילבה תהיה רלוונטית רק אם דה יונג יימכר ופפ גווארדיולה אמר לאחרונה: "זה קשה מאוד".
לבנדובסקי מצטרף למחנה האימון של בארסה
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.