5 צפייה בגלריה
הלדר לופס ועומר אצילי
הלדר לופס ועומר אצילי
הלדר לופס ועומר אצילי
(עמרי שטיין)
ארבע הנציגות של ישראל - מכבי חיפה, הפועל באר שבע, מכבי תל אביב ומכבי נתניה, יוגרלו היום (שני) בסיבוב המוקדמות השלישי של המפעלים השונים כאשר ההגרלה הראשונה תהיה ב-13:00 ושם תיקח חלק אלופת ישראל. היא תגלה מי תהיה היריבה שלה בסיבוב הבא של מוקדמות ליגת האלופות, אם תדיח את אולימפיאקוס.
מכבי חיפה ואולימפיאקוס נכללות בין הקבוצות המדורגות במסלול האלופות, שכן אם הירוקים מדיחים את היוונים, הם “יורשים” את הדירוג שלהם. המנצחת ביניהן עשויה לפגוש בשלב הבא את אחת היריבות הבאות: לודוגורץ (בולגריה)/שמרוק (אירלנד), פרנצווארוש (הונגריה)/סלובן ברטיסלבה (סלובקיה) או אפולון לימסול (קפריסין). המשחקים האלה ישוחקו ב-2 או ב-3 באוגוסט וב-9 או ב-10 באוגוסט.
אם מכבי חיפה תפסיד לאולימפיאקוס בסיכום שני המשחקים היא תעבור אוטומטית לשחק בסיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית. הגרלת משחקי הסיבוב הזה תתקיים ב-14:00. בהגרלה הזו משתתפות כל הקבוצות שנוטלות חלק במסלול האלופות מבלי שלדירוג שלהן יש חשיבות. כל אחת מהמפסידות של 10 המשחקים במסלול האלופות במוקדמות הצ'מפיונס תוגרל נגד יריבה אחרת שהפסידה באותו שלב.
5 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
עומר אצילי
(רדאד ג'בארה)
המשחקים האחרים המתקיימים בסיבוב השני במוקדמות ליגת האלופות: פרנצווארוש - סלובן ברטיסלבה, דינמו זאגרב - שקופי (מקדוניה), קרבאך (אזרבייג'ן) - פ.צ ציריך, ה.י.ק הלסינקי - ויקטוריה פלזן, לינפילד (צפון אירלנד) - בודו גלימט, ז'לגיריס - מאלמו, לודוגורץ - שמרוק, מריבור - שריף טירספול, פיוניק (ארמניה) - דודלאנג' (לוקסמבורג). המשחקים האלה ישוחקו ב-4 וב-11 באוגוסט, עם אפשרות של הקדמה ביום במקרה של הצטלבות מרובת משחקים באותה המדינה.
בשעה 15:00 ייכנסו שלוש הנציגות הנוספות של ישראל אל ההגרלה. המסע של הפועל ב"ש לשלב הבתים של הקונפרנס ליג עובר קודם דרך דינמו מינסק, כאשר שני המשחקים ישוחקו בטרנר, ואם מחזיקת גביע המדינה תדיח את הבלארוסים, היריבות הפוטנציאליות שלה בשלב הבא הן: לוגאנו (שווייץ), קייראט אלמאטי (קזחסטן) או קיסוורדה (הונגריה), אריס לימאסול (קפריסין) או נפטצ'י (אזרבייג'ן), ולז' (בוסניה והרצגובינה) או המרון ספרטנס (מלטה), ורסינג יוניון (לוקסמבורג) או צ'וקאריצ'קי (סרביה).
5 צפייה בגלריה
תומר חמד חוגג. עשה את ההבדל
תומר חמד חוגג. עשה את ההבדל
תומר חמד חוגג. עשה את ההבדל
(רדאד ג'בארה)
מכבי תל אביב רוצה להעפיל עונה שנייה ברציפות לשלב הבתים של המפעל אך קודם תצטרך להדיח את זירה האזרית. כמובן שהגרלת הסיבוב השלישי במוקדמות תהיה רלוונטית עבור ערן זהבי וחבריו רק אם יעברו את צמד המשחקים. בכל מקרה, הם מדורגים בהגרלה ואם ידיחו את האזרים, היריבות הפוטנציאליות שלהם הן: רוז'ומברוק (סלובקיה) או ריגה (לטביה), קיזילז'אר פטרופבלובסק (קזחסטן) או אוסייק (קרואטיה), ויקינגור (איי פארו) או דונאיסקה סטרדה (סלובקיה), גזירה (מלטה) או רדניצקי ניש (סרביה), וגומל (בלארוס) או אריס סלוניקי.
5 צפייה בגלריה
ערן זהבי מודה לאוהדי מכבי תל אביב
ערן זהבי מודה לאוהדי מכבי תל אביב
ערן זהבי מודה לאוהדי מכבי תל אביב
(רדאד ג'בארה)
הישראלית האחרונה, שתוגרל כמדורגת גם כן, היא מכבי נתניה. פה צריך להסביר שאת הדירוג היא תקבל אם תדיח את באשקשהיר החזקה מטורקיה, בניגוד לב”ש ומכבי ת”א שמגיעות מראש עם מספיק נקודות דירוג. אם זה יקרה והיהלומים אכן ידיחו את הקבוצה החזקה של מסוט אוזיל, היריבות הפוטנציאליות של נתניה הן: ספרטק טרנבה (סלובקיה) או ניוטאון (וויילס), בריידאבליק (איסלנד) או בודוצ'נוסט פודגוריצה (מונטנגרו), מאת'רוול (סקוטלנד) או סליגו רוברס (אירלנד), וא.י.ק סולנה (שבדיה) או וורסקלה פולטבה (אוקראינה).
5 צפייה בגלריה
שחקני מכבי נתניה חוגגים
שחקני מכבי נתניה חוגגים
שחקני מכבי נתניה חוגגים
(רדאד ג'בארה)
המשחקים של סיבוב המוקדמות השלישי בקונפרנס ליג ייערכו ב-4 וב-11 באוגוסט. משחקי הפלייאוף ב-18 וב-25 באוגוסט.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.
הוא בכלל כדורסלן? צפו בדאנקים של פיירו