5 צפייה בגלריה
דני אבדיה ולינוי אשרם
דני אבדיה ולינוי אשרם
דני אבדיה ולינוי אשרם
(לנס הפקות)
דני אבדיה, שחקן וושינגטון וויזארדס והנציג שלנו ב-NBA, והאלופה האולימפית לינוי אשרם הגיעו הבוקר (שני) לצילומי הקמפיין החדש של "קורנפלקס של אלופים ואלופות" של תלמה. השניים כבר מופיעים על אריזות הקורנפלקס מספר חודשים ועכשיו מצלמים את הפרסומת החדשה שתעלה לטלוויזיה בחודשים הקרובים. הפרסומת תעביר את המסר החשוב, לפיו גם אם נכשלים – צריך להמשיך ולנסות כי החיים מלאים בניצחונות, גם אם הם קטנים ויומיומיים.
דני אבדיה אמר: "זו סגירת מעגל גדולה בשבילי. אני זוכר את עצמי בתור ילד אוכל את הקורנפלקס הזה כמעט כל בוקר. פתאום לבוא ולהיות הפרזנטור זה משהו מכובד, אני נהנה מהרגע אם להגיד לך את האמת”.
אבדיה: מרגיש מכובד להיות הפרזנטור
בהמשך, אבדיה התייחס להבדלים בין סגנון המשחק באירופה ל-NBA: “האינטנסיביות בעיקר והפיזיות זה הרבה התקפות קצרות הרבה זריקות לשלוש פחות חדירות לצבע הרבה יותר פאולים משחק יותר עומד”.
5 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
דני אבדיה
(שחר גרוס)
עוד הוסיף אבדיה: “אני מרגיש בוגר יותר. מרגיש טוב יותר, מרגיש שהתחשלתי שלמדתי ואני כבר מת להביא את זה לנבחרת ולהראות את השינוי ואת מה שעברתי. שאיפות עם הנבחרת? כמה שיותר גבוה להגיע לרבע גמר ומשם לקחת את המומנטום קדימה”.
על ההצלחה של אביו, זופר, המנהל המקצועי של מחזיקת הגביע וסגנית אלופת המדינה בני הרצליה: “הייתי אוהד שרוף, כל משחק ראיתי. אפילו זרקתי דברים על הטלוויזיה שלא הלך. הם עשו דבר גדול, הגיע להם השנה אבל ספורט זה תחום אכזרי לפעמים. הם יכלו לעשות היסטוריה אבל אני גאה בדרך שהם עשו. שאיפות לעונה הקרובה? להיות טוב יותר, לשפר אחוזים לשלוש”.
5 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
דני אבדיה
(שחר גרוס)
לינוי אשרם אמרה: "האמת שזה מרגיש מוזר לראות את עצמי כל פעם מחדש על האריזה של הקורנפלקס ביחד עם דני. זה מאוד מרגש שאני יכולה להביא השראה לילדים קטנים ולהמון אנשים. כיף לי ממש שתלמה לקחה אותי לפרויקט איתם”.
האלופה האולימפית התייחסה לטקס הפתיחה של המכביה בו השתתפה: “היה מטורף. היה ממש מרגש לעמוד על במה גדולה באצטדיון טדי עם כל כך הרבה צופים וספורטאים”.
5 צפייה בגלריה
לינוי אשרם
לינוי אשרם
לינוי אשרם
(שחר גרוס)
על קריירת האימון אמרה: “זה מאוד מוזר לי כי אני רגילה שאומרים לי מה לעשות ואיך לבצע את הדברים, ופתאום אני זו שנותנת את ההוראות ועומדת בצד בלי לעלות על המשטח. אני יכולה להגיד לך שזה אפילו יותר מלחיץ בתחרויות לאמן ולעמוד בצד”.
על דריה אטמנוב, דור ההמשך בענף אותה היא מאמנת, הוסיפה: “ממש כיף לי לאמן אותה. היא עברה איתי חלק מהדרך שאני הייתי מתעמלת. היא הייתה בדרגת ג’וניור ועכשיו היא בבוגרות. אני רואה את הדרך שלה, היא משתפרת מפעם לפעם ויוצאת עם ביטחון מכל תחרות. היא אלופת אירופה עכשיו ואני שמחה שהיא ממשיכה את הדרך שלי”.
5 צפייה בגלריה
לינוי אשרם
לינוי אשרם
לינוי אשרם
(שחר גרוס)