1 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
עומר אצילי
(עמרי שטיין)
כוכב מכבי חיפה, עומר אצילי, תובע את העיתונאי חיים לוינסון ב-280 אלף שקל. הסיבה – לאחר השער שכבש מול הפועל באר שבע בשבת במסגרת אלוף האלופים, עיתונאי הארץ פרסם סדרת ציוצים שקצת פחות הצחיקה את אצילי וסביבתו, ביניהם נכתב בין היתר: “סידרתי לכם את זה”, כאשר התמונה נערכה ובה נכתב “א** כבש למכבי חיפה, אנסה כבש לבאר שבע”.
במכתב התביעה של אצילי, שמיוצג על ידי עו”ד ארז איתן נכתב: “אין ולא יכול להיות ספק כי האמירות הזדוניות שתוארו לעיל, עולות כדי לשון הרע ונעשו בכוונת מכוון כדי לפגוע במרשי. הפרסומים נועדו להטיל דופי, לפגוע בדימוי ולהשפיל את מרשי, והכל מטעמים זרים וכדי לקדם את עצמך בעולם התקשורת.
“הדברים שפורסמו, גרמו למרשי לנזק תדמיתי כבד ביותר ולעוגמת נפש שאינם ניתנים לתיאור, מה גם שמרשי הינו כדורגלן מהטובים והמפורסמים במדינת ישראל, אשר לו מאות אלפי אוהדים”.
“נראה כי הפרסום של הדברים הנ"ל נעשה כדבר של מה בכך, מבלי ליתן משקל לתוצאה המתקבלת מהפרסום ומבלי לחשוב על שמו של מרשי שנפגע. הריני להזכירך כי שמו של אדם הינה זכות יסוד חשובה מאין כמותה שלא ניתן לזלזל בה ולפגוע בה בקלות ראש”.
“לאור כל האמור לעיל, הנך נדרש בזאת כדלקמן: לפרסם בתוך 24 שעות ממועד קבלת מכתבי זה, התנצלות שנוסחה ופרסומה יתואמו עם מרשי מראש. בנוסף וללא קשר להתנצלות כאמור, הנך נדרש לשלם למרשי פיצוי בסך של 280 אלף שקלים בגין הוצאת לשון הרע (140 בגין כל דיבה), תוך 7 ימים ממועד קבלת מכתבי זה”.
תגובת לוינסון: “כפי שאצילי למד במוצאי שבת האחרונה, גם כשאתה פותח חזק עם בעיטה לחיבורים וחושב שאתה הולך לנצח, עדיין צריך לעשות הגנה 90 דקות”.