2 צפייה בגלריה
מתכונן לחיפה. פדרו מרטינש
מתכונן לחיפה. פדרו מרטינש
מתכונן לחיפה. פדרו מרטינש
(הטוויטר של אולימפיאקוס)
זה הולך ומתקרב: אחרי שהשתתפו בהגרלת השלב הבא במוקדמות ליגת האלופות, מכבי חיפה ואולימפיאקוס ייפגשו מחר (רביעי, 20:00) באצטדיון סמי עופר למשחק הראשון ביניהן בסיבוב השני. שבוע לפני הגומלין בפיראוס, היוונים ינסו להשיג מקדמה על חשבון הירוקים שחולמים לחזור לשלב הבתים של הצ'מפיונס. רגע לפני, מאמן אולימפיאקוס, פדרו מרטינש, והקשר יורגיוס מסוראס דיברו במסיבת עיתונאים שהועברה בשידור חי באתר.
"צפיתי במשחק של חיפה מול הפועל ב"ש באלוף האלופים", אמר מרטינש, "חיפה כבשה שער מהיר ואנחנו פוגשים יריבה איכותית, גם מנטאלית. היא תנסה ללחוץ ולהכתיב את הקצב שלה, מדובר בקבוצה חזקה ונצטרך לקחת בחשבון שמדובר בקבוצה ביתית עם קהל שידחוף אותה. נצטרך להיות מאורגנים וממושמעים בהגנה, אבל גם לכבוש".
מאמן אולימפיאקוס מדבר לקראת מכבי חיפה
מאמן אולימפיאקוס הוסיף: "תהיה לחות גבוהה, אבל נתרגל למזג האוויר. המערך שלנו? מטבע הדברים, אני לא אחשוף את התוכניות שלי. אנחנו יודעים מה המטרה ויש לנו ביטחון".
2 צפייה בגלריה
הכל מוכן. מרטינש
הכל מוכן. מרטינש
הכל מוכן. מרטינש
(רויטרס)
גם מסוראס דיבר במסיבת העיתונאים: "חיפה זכתה באליפות ונהיה מרוכזים, נקווה שהדברים יסתדרו מבחינתנו. חשוב שנבקיע, אבל המטרה העיקרית היא לעלות לשלב הבא. בשלב זה אף קבוצה לא נמצאת ב-100%, אנחנו מוכנים מבחינה טקטית. זו יריבה חזקה, אבל אנחנו מרוכזים במטרה שלנו. ורסאליקו? הוא שחקן מנוסה מאוד, אני בטוח שהוא יעזור לי במהלך המשחק".
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.