2 צפייה בגלריה
יוליאן נגלסמן ורוברט לבנדובסקי
יוליאן נגלסמן ורוברט לבנדובסקי
יוליאן נגלסמן ורוברט לבנדובסקי
(רויטרס)
עסקת רוברט לבנדובסקי לברצלונה הפכה הערב (שלישי) לרשמית, כאשר הקטלונים הכריזו על החתמתו של החלוץ לשלוש עונות עם אופציה לעונה נוספת. 45 מיליון אירו לא כולל בונוסים שולמו עבור המפציץ הפולני והוא רק חלק ממסע רכש מסיבי ויקר במיוחד שביצע צ’אבי בחלון ההעברות, מה שעורר תהיות רבות בעקבות הבעיות הכלכליות המפורסמות של המועדון.
גם מאמן באיירן מינכן, יוליאן נגלסמן, הביע את פליאתו ואמר: “ברצלונה החתימה הרבה שחקנים חדשים, לא רק את רוברט לבנדובסקי. אם להיות כנה, זה המועדון היחיד בעולם שיכול לקנות שחקנים בלי כסף. אין להם כסף והם קונים את מי שהם רוצים. אני לא יודע איך, זה קצת מוזר, קצת מטורף”.
ברצלונה אומנם צירפה את אנדראס כריסטנסן ופרנק קסי בהעברה חופשית, אבל שילמה כ-55 מיליון אירו עבור ראפיניה ו-45 מיליון אירו, לא כולל בונוסים, על לבנדובסקי. זאת כמובן מלבד הרכישה של פראן טורס בינואר, משכורות העתק והרכישות הנוספות שעוד בדרך. מסע הרכש מגיע לצד הבעיות הכלכליות שגרמו לקבוצה למכור את זכויות השידור ולחתום על הסכם חסות ענק עם ספוטיפיי.
2 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
(האתר הרשמי של ברצלונה)
אגב, בעוד נגלסמן פוזל לעבר חלון ההעברות של הקטלונים, קבוצתו, באיירן מינכן, הפכה לבזבזנית הגדולה ביותר בקיץ האחרון. הבווארים רכשו את ראיין חראוונברך וסאדיו מאנה בסכום מצטבר של כ-50 מיליון אירו והערב השלימו את קנייתו של מתייס דה ליכט בסכום של 70 מיליון אירו לא כולל בונוסים, מה שהפך את ההולנדי לבלם השלישי היקר בהיסטוריה.
באיירן גם ביצעה כמה עסקאות משתלמות במיוחד מבחינתה. מלבד מכירתו של לבנדובסקי, שחקן שנכנס לשנת חוזה, ב-45 מיליון אירו, נמכרו גם עומאר ריצ’רדס לנוטינגהאם פורסט בסכום כולל של 10 מיליון אירו, ומארק רוקה ללידס עבור 12 מיליון אירו. כעת, גם כריס ריצ’רדס בדרך לאנגליה כשקריסטל פאלאס צפויה לשלם 15 מיליון אירו עבורו (אם כי 40% מהסכום ילך לדאלאס). שלושה שחקנים שמיעטו לקבל קרדיט, כשהאחרון הושאל לרוב.
לבנדובסקי מצטרף למחנה האימון של בארסה