2 צפייה בגלריה
רוני לוי
רוני לוי
רוני לוי
(שחר גרוס)
הקריירה שלו ידעה עליות ומורדות, אבל אין ספק שרוני לוי הוא אחד המאמנים הטובים והיסודיים ביותר בישראל. כעת, הוא בא לדבר בפתיחות בפודקאסט החדש של ONE “שיחת היום”, עם גידי ליפקין ואסי ממן.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציית הפודקאסטים של אפל.
ההצלחה בתחילת דרכו והתארים בהם זכה לעומת השנים האחרונות שהיו פחות מוצלחות (“היה קשה לזכות באליפות הראשונה במכבי חיפה”), שוק המאמנים בכדורגל הישראלי (“מוזר לי לא לפתוח את העונה”) והעונה האחרונה בהפועל באר שבע (“אין הוקוס פוקוס כך שפתאום הקבוצה תהפוך לאטרקטיבית. הייתי עם הרכב מאוד התקפי, אבל זה לוקח זמן. שיחקנו גם טקטי אבל הקהל הושפע מביקורות ולא הבין את המצב של הקבוצה. אני מאמין שיכולתי לזכות באליפות לאור התוצאות שמכבי חיפה עשתה”).
בנוסף, המאמן התייחס לקריסה של בית”ר ירושלים: “יוסי בניון הביא אותי לקבוצה, אבל עם הזמן הבנתי שהבעלים פחות רצה אותי. הוא חשב שהקבוצה יכולה לקחת אליפות שנה אחרי שהתמודדה נגד הירידה, אבל אני חשבתי שמקום שלישי וזכייה בגביע הטוטו אחרי כל כך הרבה שינויים שנעשו בסגל זה נהדר כי אין קיצורי דרך בכדורגל. הכול היה מנותק מהמציאות וזה עשה נזק. אני מקווה שהקבוצה לא תרד ליגה, חס וחלילה. זה מועדון יקר וחשוב לכדורגל הישראלי. לצערי לא הופתעתי מההסתבכויות של משה חוגג, למה? כי לתחושתי היה פער בין מה שקורה במציאות לבין מה שנאמר. יוסי בניון היה ישר, טהור ומקצועי, והבחירה בו למנהל המקצועי של הנבחרת היא מושלמת”.
2 צפייה בגלריה
יוסי בניון עם רוני לוי באימון בית"ר ירושלים
יוסי בניון עם רוני לוי באימון בית"ר ירושלים
יוסי בניון עם רוני לוי באימון בית"ר ירושלים
(אורן בן חקון)
רוני לוי דיבר על היציאה לאירופה ולמה לא זכה שם באליפות (“מי שמבין יודע למה זה לא קרה ולא אוסיף על זה”), התדמית הקשוחה שלו לעומת המציאות (“כן, אני קפדן, יסודי ורציני, אבל למה זו בעיה? למה זה טעם לפגם?”). כמו כן, לוי אף חושף במהלך השיחה עמו על ההצעה שקיבל מקבוצה בליגת העל לשמש בה כמנהל מקצועי, איפה הכי נהנה לאמן, החיים החדשים שלו כסבא לנכדה, חשבון הטוויטר שפתח והמחשבות להתחיל לפרשן משחקים.