1 צפייה בגלריה
יניב מזרחי
יניב מזרחי
יניב מזרחי
(רדאד ג'בארה)
במ.ס. אשדוד עובדים קשה במחנה האימונים בסלובניה לקראת פתיחת עונת 2022/23 ובמקביל רוצים להתחזק בחוד ההתקפה. חלוץ מכבי נתניה בעונה שעברה, יניב מזרחי, סיכם בקבוצה לעונה אחת עם אופציה לשתי עונות נוספות באמצעות סוכנו אורן יחזקאל, כאשר הוא ירוויח כ-80 אלף דולר לעונה.
באשדוד רצו מאוד את השחקן ששיחק בעונה האחרונה במכבי נתניה, כאשר רן בן שמעון התעקש להחתימו. כעת, אחרי שהדברים נסגרו מול הקבוצה של בני לם, מזרחי הגיע למחנה האימונים של הקבוצה בסלובניה לקראת חתימה.
בנוסף, ניצחה הקבוצה 0:4 במשחק ההכנה השני שלה בסלובניה נגד איליריה לובליאנה. בדקה השלישית מוטי ברשצקי הכניס כדור עומק לעוז בילו שכבש את הראשון, ובדקה העשירית בילו הוסיף בישול למוחמד כנעאן שהכניע את שוער היריבה עם הקפצה אלגנטית. התקפה נהדרת בדקה ה-47 הסתיימה עם שער של החלוץ אבנעזר ממאטו, כאשר אייסק פפואה היה רשום על הבישול, ובדקה ה-60 אבנעזר הוסיף בישול לאדיר לוי בדרך לשער הרביעי שקבע את תוצאת הסיום.
כזכור, במשחק הראשון במסגרת המחנה, שנערך ביום ראשון, הקבוצה של בן שמעון גברה 2:4 על מ.ט.ק בודפשט מהליגה ההונגרית הבכירה, כשעוז בילו כבש צמד, ונואף בזיע ואבנעזר ממאטו הנבחן הוסיפו.
בכר: "פלאניץ כל כולו בקבוצה, נבוא לנצח"