1 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
(הטוויטר הרשמי של ברצלונה)
ההחתמה הגדולה של הקיץ כבר מאחורינו לאחר שרוברט לבנדובסקי עזב את באיירן מינכן וחתם באופן רשמי ונוצץ במיוחד בשורות ברצלונה. חלוץ העל הפולני ינסה להחזיר את הקטלונים לימי הזוהר שלהם ולהשיב העונה את האליפות לקאמפ נואו, והוצג הערב (רביעי) אצל הבלאוגרנה בשידור חי כאן אצלנו באתר.
לבנדובסקי הרשים כאשר פתח בספרדית: “תודה רבה. קוראים לי רוברט, אני מפולין, ואני גר בברצלונה. אני שמח להיות כאן”. בנוסף, הפולני היה נשמע אופטימי ובעל תשוקה רבה כשהצהיר: "זה לא היה פשוט להגיע לכאן ויש לנו עבודה לעשות. אני מצפה כבר לזכות בתארים ולהשיג דברים עם המועדון הגדול הזה. אעבוד קשה על המגרש, אני מצפה לשחק במשחק הבא. זה מדהים להיות כאן”.
עוד הוסיף החלוץ: “אני כובש שערים ואני יודע שמצפים ממני להבקיע שערים ולעזור לקבוצה, ואני רעב להשיג הרבה. אתמול ראיתי את הקבוצה משחקת ומנצחת והבנתי שיש לנו פוטנציאל נהדר. בכדורגל אתה תמיד צריך להיות רעב ואני עדיין רעב. אני תמיד רוצה לנצח ולהבקיע שערים”.
נשיא ברצלונה, ז’ואן לאפורטה, שהתבדח וקרא לחלוץ בכינויו ‘לבנגולסקי’ דיבר על ההחתמה הנוצצת: “האיש הזה עשה מאמץ יוצא דופן לחתום בבארסה ואנחנו מודים לו. אנחנו מאוד גאים בך, המטרה שלנו היא ליצור שוב קבוצה יותר ויותר תחרותית”.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.
לבנדובסקי ישדרג את בארסה והקלאסיקו