2 צפייה בגלריה
אור קורנליוס חוגג
אור קורנליוס חוגג
אור קורנליוס חוגג
(עמרי שטיין)
עכשיו זה רשמי: אור קורנליוס חתם היום (חמישי) בהפועל ירושלים על חוזה לעונה אחת, כך הודיעה הקבוצה. כפי שפורסם ב-ONE, הגארד/פרוורד היה מבוקש בבירה בתקופה האחרונה וכעת הוא מצטרף לעוז בלייזר, ליוואי רנדולף, ספידי סמית׳, קאדין קרינגטון וגלעד לוי.
קורנליוס שמגיע מגלבוע/גליל, אמרה אחרי החתימה: "אחת השאיפות שלי הייתה להגיע למועדון גדול, ואין ספק שלעשות את זה בהפועל ירושלים זו הגשמת המטרה בצורה הנכונה ביותר. אני כאן כדי לתת את כולי, לתרום בכל מה שצוות האימון יבקש ממני, ואני מתרגש במיוחד לקראת המפגש הראשון שלי עם האוהדים. חוויתי אותם מהצד השני ויודע כמה הם מדהימים".
מאמן ירושלים, אלכסנדר דז׳יקיץ׳, אמר: "דרך עבודה קשה, נחישות והתמדה, אור הפך לשחקן יותר מלגיטימי בליגת העל. אלו ערכים שאנו מעריכים מאוד. אנו מצפים שאור יתרום מיכולת הקליעה שלו, הנוכחות בהגנה ואת הנכונות והתשוקה להמשיך להתפתח וללמוד במסגרת התפקיד שאנו מייעדים לו״.
2 צפייה בגלריה
אלכסנדר דזיקיץ'
אלכסנדר דזיקיץ'
אלכסנדר דזיקיץ'
(רדאד ג'בארה)
קורנליוס החל את דרכו במחלקת הנוער של מכבי ראשל״צ. במהלך הקריירה הוא שיחק גם באליצור בת ים מהליגה הארצית, הפועל כפ״ס ואליצור אשקלון בלאומית, וגם הפועל ב״ש, נס ציונה (איתה גם זכה ביורופקאפ) וגלבוע/גליל. במדי הצפוניים הוא רשם אשתקד את עונתו הטובה ביותר עם 7.2 נקודות ו-38% לשלוש - עונה שזיכתה אותו במועמדות לשחקן המשתפר של הליגה אשתקד.
אבדיה: מרגיש מכובד להיות הפרזנטור