4 צפייה בגלריה
סעיד בסול
סעיד בסול
סעיד בסול
(עמרי שטיין)
אחרי שלילת אישור ניהולה התקין של מכבי בני ריינה לשנת 2022 על ידי יחידת רשם העמותות, סעיד בסול, יו”ר הקבוצה, עלה להתראיין בתוכנית הספורט של ישראל ב-102FM והתייחס למצבה של הקבוצה שעלתה בסיום העונה החולפת לליגת העל מהליגה הלאומית.
בסול אמר: “למה רשם העמותות פסל אותנו? אין לי תשובה טובה, אתם יכולים לשאול אותו. המכתב שאני קיבלתי דרך התקשורת, לא דרכו, מעיד על חוסר תקשורת בין רואה החשבון של העמותה לבין רשם העמותות”.
הוא טוען שלא העברתם מסמכים. “הרואה חשבון הראה לי מיילים שהוא שלח לו, בשיחת טלפון הוא טוען שזה לא אותו המייל. אני לא נכנס לתקלה הטכנית שיכולה לקרות”.
4 צפייה בגלריה
שחקני בני ריינה חוגגים
שחקני בני ריינה חוגגים
שחקני בני ריינה חוגגים
(לילך וויס-רוזנברג)
רואה החשבון שלך לא מרים טלפון? “אני מנהל את העמותה הזאת שש שנים, כל שנה אני שולח להם ומקבל אישור ניהול תקין, הכול דרך המחשב. הם ביקשו מאיתנו מסמכים לביקורת מקיפה. המסמכים האלה הועברו לי, ואז העברנו עוד פעם אתמול. אני רוצה להגיד לך שהעברנו את המסמכים עוד ב-17 ביולי. יש פגישה שתהיה ביום שני הבא ומשם אנחנו נראה מה יקרה. הייתי בפגישה של שלוש שעות בזום, עכשיו אנחנו מנסים להעביר את הקבוצה בבקרה. אני אשים ערבויות בנקאיות מהכסף שלי. משהו כמו שבעה מיליון שקלים”.
אין לך בעיה לשים? “זה לא משנה אם יש לי את הכסף או לא, את זה תשאירו לי. אני לוקח אחריות על הטעות. אני מיניתי את רואה החשבון, הוא עשה טעות והקבוצה אמורה לשחק בליגת העל, לא אאכזב את כל מי שנתן בי אמון מראש העיר ועד הילד הקטן שאוהד את מכבי בני ריינה. קבעתי לפני עשר דקות פגישה עם סיגלית סייג כדי שיעבירו אותנו בבקרה ונדאג לזה בשבוע הבא”.
4 צפייה בגלריה
סעיד בסול
סעיד בסול
סעיד בסול
(ח'גאג' רחאל)
מבחינה מקצועית כרגע אתה מרוצה? “נכון לעכשיו זה 50-50. גם בעונה שעברה לא ניצחנו כל כך במשחקי האימון בתחילת העונה”.
מה אהבת ומה לא אהבת במשחקי האימון? “אנחנו בונים קבוצה שתהיה טובה ולא רק כדי להילחם בתחתית”.
נראה שאתם מתקשים בכיבוש שערים. “אנחנו מודעים לזה שחסר לנו שניים או שלושה שחקנים בקבוצה”.
4 צפייה בגלריה
שחקני ריינה חוגגים עלייה לליגת העל
שחקני ריינה חוגגים עלייה לליגת העל
שחקני ריינה חוגגים עלייה לליגת העל
(לילך וויס-רוזנברג)
מה תעשה עם כל נושא העברת התקציב? “נעבוד במקביל. יש לי עורכי דין שכבר דיברתי איתם על הדבר הזה ואם תהיה בעיה עם רשם העמותות אז הם יעזרו לפתור את זה. מבחינת קהל אני צופה הכנסת 1.8 מיליון ש”ח, היא אמרה שהיא צופה 900. מבחינת מנויים אני חושב שנמכור בין 700 ל-800 מנויים. אנחנו מדברים על קבוצה חדשה שקיימת כמה שנים מיישוב של 19 אלף איש. כולי תקווה שבסופו של דבר נבנה מועדון עם קהל בסדר גודל סביר”.