2 צפייה בגלריה
נבחרת העתודה
נבחרת העתודה
נבחרת העתודה
(צילום: באדיבות איגוד הכדוריד הבולגרי - EHF)
כמה קשה, ככה מתוק: נבחרת העתודה השלימה הערב (חמישי) את עלייתה לחצי גמר אליפות אירופה עד גיל 20 בדרג המשני, שנערכת בבולגריה. לאחר 25:26 דרמטי על ליטא, משער ניצחון של אור לוי שנייה לפני הבאזר. העתודה שגברה בשלב הבתים גם על לוקסמבורג וגם על בריטניה, הפסידה ליוון, סיימה במקום השני בבית ותפגוש בשבת (17:30) בחצי הגמר את שווייץ, שסיימה במקום הראשון בבית המקביל.
הפנים בהחלט לשבת, ולמפגש לגמרי לא פשוט מול השוויצרים שחתמו את השלב הראשון במאזן מושלם ומרשים של ארבעה ניצחונות על רומניה, אוקראינה, קוסובו וצפון מקדוניה, אותה הביסה 14:31 (ועם נתונים מרשימים - ממוצעים של 34 שערי הבקעה ו-20.25 ספיגה במשחק). בחצי הגמר השני ייפגשו נבחרות יוון ורומניה. הגמר ייערך ביום ראשון, והמנצחת תעפיל לבית מוקדמות לאליפות העולם עד גיל 21, בהשתתפות צ'כיה (מנצחת הטורניר הקודם שנערך בבולגריה), מונטנגרו, נורבגיה, קרואטיה, פולין ואיטליה שסיימו אחרונות באליפות אירופה.
המאמן הראשי, ניסים פלח, סיכם: "לא משחק טוב שלנו, אבל הראינו הרבה אופי ואני שמח שניצחנו. המטרה הייתה לעלות לחצי גמר. אנחנו חייבים להראות הרבה יותר טוב בחצי הגמר, כי שווייץ זו נבחרת מצוינת. היא נראית הכי טובה בטורניר עד כה. אנחנו נעשה את ההכנה הטקטית, ונצטרך להיות בשיאנו בשבת, כי היכולת של היום בוודאי לא תספיק".
2 צפייה בגלריה
נבחרת העתודה
נבחרת העתודה
נבחרת העתודה
(צילום: באדיבות איגוד הכדוריד הבולגרי - EHF)
מהעתודה לנוער. נבחרת הנוער של ישראל חתמה הכנה טובה במונטנגרו, לקראת אירוח אליפות אירופה עד גיל 18, החל מהשביעי באוגוסט בת"א. ישראל קיימה שלושה משחקים תוך שלושה ימים, והשיגה שני ניצחונות ותיקו מול נבחרת מונטנגרו, שנמצאת בדרג הבכיר ביבשת ותארח את אליפות אירופה. הנבחרת תקיים בסוף השבוע הבא הכנה נוספת בפולין, לקראת האליפות בת"א, בה ישתתפו גם נבחרות הולנד, צ'כיה, יוון, ליטא, בולגריה וגיאורגיה. מנצחת הטורניר בת"א תעפיל לדרג הבכיר ותזכה להשתתף באליפות העולם עד גיל 19 בקיץ הבא, וגם בכרטיס חופשי לאליפות אירופה עד גיל 20 שתיערך ב-2024.