3 צפייה בגלריה
רותם חטואל חוגג
רותם חטואל חוגג
רותם חטואל חוגג
(ראובן שוורץ)
אחרי שזכתה באלוף האלופים ופתחה את העונה ברגל ימין, המומנטום של הפועל באר שבע נמשך גם באירופה. החבורה של אליניב ברדה רשמה אמש (חמישי) ניצחון 1:2 על דינמו מינסק, אבל עם יותר איכות וריכוז יכלה ליצור לעצמה מקדמה טובה יותר לקראת הגומלין בשבוע הבא. כזכור, המשחק השני נגד הבלארוסים יתקיים גם הוא בטרנר, אך ללא קהל.
"שמחים שפתחנו את הקמפיין האירופי עם ניצחון, אבל יוצאים עם טעם קצת חמוץ כי התוצאה הייתה צריכה להיות גבוהה יותר", אמרו בבירת הנגב. "התחלנו את המשחק בצורה חלומית עם שער שהוריד לחץ, אבל כנראה שזה גרם לנו להיות נינוחים יותר וספגנו שער שאסור לקבל. הקבוצה רק בתחילת הדרך, יש תחרות גדולה על ההרכב ואנחנו צריכים לגמור את הסיפור בחמישי הבא רק חבל שזה יהיה ללא קהל".
מאמן הקבוצה אליניב ברדה לא הסתיר את חוסר שביעות הרצון בסיום מהתוצאה, שהייתה צריכה להיות גבוהה יותר. ברדה ציפה מחניכיו ליותר ריכוז במחצית השנייה ומכך שלא הצליחו לגמור את המשחק ולבוא רגועים יותר לגומלין: "זה היה משחק של שלוש וארבע, מרגישים פראיירים שעכשיו יהיה קצת לחץ בגומלין, אבל נשלים את המשימה".
3 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
(ראובן שוורץ)
בבאר שבע היו מרוצים מצמד שחקני ההתקפה שגיב יחזקאל ויוג’ין אנסה שבנו את שער היתרון של יחזקאל אחרי 44 שניות בלבד. אנסה המשיך את היכולת הטובה שלו מהמשחק נגד מכבי חיפה ונראה לפחות לפי שני המשחקים האחרונים שהשילוב שלו ושל החלוץ תומר חמד ששיחק לפי התוכנית מחצית אחת בא לידי ביטוי בצורה מוצלחת.
ברדה בחר לעלות כמעט עם התרגול הראשוני באימון המסכם למעט אור דדיה שקיבל את ההזדמנות במקום יוני סטויאנוב, כאשר דוד קלטינס ותומר יוספי (בישל נהדר לחטואל) שיחקו בקישור וקיבלו מחמאות. חלוץ הרכש אסטריט סלמאני קיבל הזדמנות טובה שלא נוצלה, אבל בקבוצה לא ציפו ליותר מדי לאור העובדה שלקח חלק רק בשני אימונים. מי שעלה מהספסל ואחרי 4 דקות כבש הוא רותם חטואל, שממשיך לבוא לידי ביטוי על לוח התוצאות.
יחד עם זאת, חטואל קיבל ביקורת על כך שיכול היה למסור יותר במספר מהלכים וגם אליניב ברדה התייחס לכך בסיום ואמר שיעבוד עם חטואל בצורה אישית. חטואל קיבל את הביקורת ושחרר בלילה פוסט לאוהדים ובו כתב: "גול, ניצחון, אבל רגשות מעורבים. האווירה גרמה לי להתלהבות יתר ודמיינתי רק בכמה מקרים בהם הייתי צריך לחשוב על מסירה. מבטיח שהכל במחשבה לעשות טוב לקבוצה ולקהל".
3 צפייה בגלריה
רותם חטואל חוגג
רותם חטואל חוגג
רותם חטואל חוגג
(מרטין גוטדאמק)
בקבוצה הודו שצמד השחקנים היצירתיים רמזי ספורי ודור מיכה היו חסרים מאוד, אבל יודעים שחסרה איכות נוספת בסגל. אליניב ברדה ממשיך לחפש שחקן כנף ימין זר, כאשר שלשום התקיימה פגישה נוספת כדי לקדם מספר מועמדים נוספים. "אנחנו יודעים איפה אנחנו צריכים לחזק ונמשיך לחזור על זה פעם אחר פעם - נביא רק שחקן שיוכל לעשות את ההבדל", אמרו גורם בבאר שבע.
בקבוצה מחכים בקוצר רוח לחזרתו של הקשר רמזי ספורי, שמשתקם מפריקת כתף. דור מיכה, שנכלל בסגל המשחק אמש אבל לא שותף, צפוי לחזור ל-11 במשחק הגומלין. בעניין אחר, בבאר שבע מרוצים מאוד מההצגה של הקהל שקיבל תאבון אחרי זכייה בגביע ומצביע ברגליים - 14,571 צופים הגיעו אמש לטוטו טרנר ומספר המנויים מתקרב ל-12,000.