2 צפייה בגלריה
ארדינץ סוזר
ארדינץ סוזר
ארדינץ סוזר
(טוויטר)
מכבי נתניה חזרה מטורקיה עם תקווה גדולה לקראת הגומלין, אחרי שסיימה ב-1:1 עם איטסנבול בשאקשהיר. גיל יצחק הימם את איסטנבול כבר אחרי פחות מדקה והיהלומים היו קרובים לניצחון אך פטריק שיש הפולני השווה בדקה ה-81 וקבע את תוצאת הסיום, כשעוד לפני השריקה הורחק פלאמן גלאבוב, על ידי השופט הגאורגי אירקלי קוויריקשווילי.
הטורקים כמובן לא אהבו את התוצאה ומצאו את האשם מבחינתם. “השופט היה גרוע והשפיע על התוצאה”, התלונן עוזר המאמן של בשאקשהיר, ארדינץ סוזר. “הוא התעלם משני כרטיסים אדומים ולא העניק לנו פנדל בדקה השנייה או השלישית אחרי נגיעת יד. הוא הוסיף רק חמש דקות בסוף המשחק, זו הייתה הופעה מבישה. אנחנו תמיד כועסים על השופטים שלנו, אבל ביחס אליו הם מציגים שיפוט טוב”.
סוזר גם התייחס למשחק עצמו ואמר: “זה היה משחק קשה. אני מברך את השחקנים שלנו, הם לרגע לא נעצרו ונלחמו עד הסוף כדי להשיג את הניצחון. היינו דומיננטיים ונצטרך להיות כך גם בישראל, מאמין שנוציא תוצאה טובה ונעבור שלב”.
2 צפייה בגלריה
השופט אירקלי קוויריקשווילי מרחיק את גלאבוב
השופט אירקלי קוויריקשווילי מרחיק את גלאבוב
השופט אירקלי קוויריקשווילי מרחיק את גלאבוב
(רדאד ג'בארה)
כמובן שהתלונות לא ישנו דבר והיהלומים, שחזרו לזירה האירופית אחרי עשור, יכולים לסמן וי על ההופעה המוצלחת מול אחת מהקבוצות העשירות בטורקיה. כזכור, רק לאחרונה חתם בקבוצה הקשר הגרמני מסוט אוזיל, שלמרות שהקריירה שלו נמצאת בירידה, אין ספק כי מדובר בשחקן בעל שם.
אוהדי נתניה כובשים את איסטנבול