למכבי תל אביב יש חיסרון מאוד משמעותי ביורוליג שמלווה אותה מאז שהצטרפה למפעל. בגלל שישראל נמצאת באסיה ולא קרובה לאירופה, הצהובים נאלצים לטוס יותר זמן מאשר שאר הקבוצות, שנמצאות יותר קרובות אחת לשנייה. אחד השחקנים שדיבר על כך בפומבי הוא אנטה ז’יז’יץ’, שהעלה את נושא הטיסות כאחת הסיבות מדוע בחר לעזוב את ישראל ולחתום באנדולו אפס.
גם השנה מכבי ת”א תטוס למרחקים הרבה יותר גדולים משאר הקבוצות ביורוליג. לפי בדיקה שערכו באתר ‘באסקט דאטה סקאוטינג’ האיטלקי, שהתמקד במרחקים השונים בין שדות התעופה שממנו הקבוצות יטוסו למשחקים, הצהובים יטוסו למרחק של 70,513 ק”מ בכל העונה האירופית. המספר הזה היה יכול לקפוץ בעוד 13.4%, אבל בגלל השבועות הכפולים ביורוליג, בהן אין בהכרח צורך לעבור בישראל, זה נחסך. במקום השני ניצבת ריאל מדריד עם 52,678 ק”מ, כמעט 18 אלף ק”מ פחות מיריבתה המיתולוגית. קצת אחרי הבלאנקוס ניצבת ז’לגיריס במקום השלישי עם 52,308 ק”מ.
שליש מקבוצות היורוליג יטוסו מרחק שקטן פי 2 משל מכבי ת”א, כאשר המרוויחה הגדולה היא האימפריה לשעבר והמצטרפת החדשה ליורוליג, וירטוס בולוניה. הקבוצה, שנחשבת על הנייר כאחת המועמדות לאליפות, תגמע רק 31,371 ק”מ העונה ומקדימה בקצת יותר מ-1,000 ק”מ את מילאנו, שנמצאת במקום השני מהסוף מבחינת מרחק. שאר הקבוצות שיטוסו מרחק נמוך מאוד הן מונאקו, באיירן מינכן, הכוכב האדום בלגרד ופרטיזן בלגרד, בה משחק ים מדר שלא יצטרך לבלות יותר מדי זמן על המטוס בדרך למשחקים בעונתו הראשונה ביורוליג.