2 צפייה בגלריה
מרווין ג'ונס
מרווין ג'ונס
מרווין ג'ונס
(הטוויטר של פאוק סלוניקי)
הפועל חולון הודיעה הבוקר (שישי) על החתמתו של הפ.פורוורד/סנטר מרווין ג'ונס בשורות הקבוצה על חוזה לעונה עם אופציה לעונה נוספת. ג'ונס, בן 28 המתנשא לגובה 2.13 מטרים, הגיע למועדון לאחר עונה שאת רובה שיחק בפאוק סלוניקי היוונית ובה העמיד ממוצעים של 15.7 נק', 7.6 רב' ו-1.1 אס' למשחק במסגרת הליגה היוונית.
בליגת האלופות של פיב"א קלע 13.7 נק', קטף 7.5 רב' ומסר 1.1 אס' בממוצע למשחק. את חלקה האחרון של העונה העביר במדי לאונס דה פונס מפורטו ריקו שם קלע 9.6 נק', הוריד 6.2 רב', מסר 1.5 אס' וחסם 1.5 חסימות בממוצע למשחק. את השנה האחרונה שלו במכללות שיחק במכללת טקסס סאוטרן טייגרס שם העמיד ממוצעים של 8.6 נק' ו-6.8 רב' למשחק.
רוב השנים האחרונות בקריירה של השחקן היו בליגה היוונית, תחילה במדי פרומיטאס פטראס איתה שיחק ביורוקאפ, אח"כ בפרישטרי, איתה שיחק בליגת האלופות (9.5 נק', 7 רב') וכאמור העונה בפאוק. כמו כן הפ.פורוורד/סנטר שיחק במשך שלוש עונות בסלובניה, תחילה במדי פטרול אולימפיה עימה שיחק בליגה האדריאטית ובליגת האלופות, ואח"כ בנובו מסטו.
2 צפייה בגלריה
מרווין ג'ונס
מרווין ג'ונס
מרווין ג'ונס
(אינסטגרם)
מאמן הקבוצה, גיא גודס, התייחס להחתמתו של ג'ונס: "שמחים על הצטרפותו של מרווין לחולון. מדובר בשחקן עם ניסיון, כולל בליגת האלופות, שמאוד מתאים לסגנון הכדורסל שלנו. אנחנו מאמינים שייתן לנו את הכישרון ההתקפי והאתלטיות שמאפיינת אותו, בהצלחה".