2 צפייה בגלריה
מוריס לנקרי עם אבי זהבי ועוז חביב
מוריס לנקרי עם אבי זהבי ועוז חביב
מוריס לנקרי עם אבי זהבי ועוז חביב
(פרטי)
לנוער של הפועל חיפה יש שוער חדש: למרות חוזה ארוך טווח בהפועל חדרה, השוער הצעיר מוריס לנקרי (17) חתם אצל האדומים מהכרמל, אותם ילווה גם בעונה הבאה רם בן מיכאל. כזכור, בעונה האחרונה סיימה הפועל חיפה במקום הראשון בטבלת לאומית לנוער צפון ותחזור לשחק בליגת העל לנוער אחרי חמש שנות היעדרות (מאז עונת 2016/17). החתימה התבצעה באמצעות אבי זהבי ועוז חביב.
העונה, לנקרי הוקפץ לצמד משחקי הנוער של הפועל חדרה כשבאחד מהם, מול בני יהודה תל אביב, שמר על רשת נקייה מול אחת הקבוצות שהתמודדה בזמנו על חייה בחלק התחתון של הטבלה. יש שתלו בו תקווה כיורש של השוער רובי לבקוביץ' המקומי, אלא שאחרי משא ומתן ארוך, לנקרי יעבור לשורות האדומים מהכרמל ויעמוד בין הקורות בליגת העל לנוער.
לנקרי עמד בין הקורות העונה ב-33 משחקים, כשב-29 מהם היה לשוער הראשון של קבוצת נערים א' – על, של הפועל חדרה. השוער שיחק שני משחקים בליגת העל לנוער ועוד משחק אחד בקדי קבוצת הפועל חדרה משה המשחקת בליגת נערים א' – ארצית צפון. בשמונה משחקים הצליח לשמור על רשת נקייה, כשספג העונה 53 שערים בכל המשחקים בהם שיחק. בסיום העונה הוכיח את חוזקתו מול מועדונים כמו הפועל תל אביב, מכבי חיפה, מכבי נתניה ומועדון ספורט אשדוד.
השוער הצעיר והמוכשר (שנתון 2005), החל את הקריירה המקצועית שלו בעונת המשחקים 2015/16, כשהיה בן 10. בזמנו שיחק בקבוצת ילדים ג' (מחוז מפרץ 1) של הפועל עכו. אחרי חמש שנים בעכו הצפונית, הפועל חדרה ראתה בו פוטנציאל לטווח ארוך והחתימה את השוער, שהיה חלק מקבוצת נערים ב' – על, בעונת המשחקים 2020/21. לנקרי היה שותף ב-22 משחקים, כשב-13 מתוכם שמר על רשת נקייה. באותה עונה ספג 19 שערים בלבד.
2 צפייה בגלריה
מוריס לנקרי
מוריס לנקרי
מוריס לנקרי
(נזיה סולטן)